Tackleberry Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Err.... Vart köper man kabeln? Hur mycket kostar det? Du behöver inte köpa nån kabel, men du måste ha ett tv-kort. Sök för mer info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har ett TVkort, men hur har du tänkt dig att jag ska spela in utan kabel? Jag fick ingen med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har ett TVkort, men hur har du tänkt dig att jag ska spela in utan kabel? Jag fick ingen med. Det tror jag visst. Ta den gula kabeln, som du vanligtvis har i scartuttaget på din TV, och stoppa kabeln i den gula kontakten på kortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Det tror jag visst. Ta den gula kabeln, som du vanligtvis har i scartuttaget på din TV, och stoppa kabeln i den gula kontakten på kortet. ... Åh va dum jag känner mig. Sorry! Förresten, vart ska klippen skickas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Adda mig på msn, --- Kom ihåg att CJ ska ha samma kläder på alla dina klipp. Härligt! Redigerad 18 augusti, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Inga fler som vill vara med? Om ni vill är allt ni behöver göra att skicka klipp till mig. Självklart får ni hjälpa till med mer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag kan nog klippa och limma ihop något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Får CJ vara tjock? Eller måste han vara vältränad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Får CJ vara tjock? Eller måste han vara vältränad? Det bestämmer du själv. Skicka gärna en bild eller beskriv hur han ska vara, så att ingen annan använder likadan CJ. wink.gif Jag kan nog klippa och limma ihop något! wink.gif Du behöver bara filma klipp, inte inte sätta ihop dem. Redigerad 17 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dteb Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag ska göra en egen film och skicka in, ska börja på Torsdag lite smått. Har börjat tidernas planering, söker passande stunt. Har tänkt göra min film som en film / trailer men beskriver inte storryn här ni får se om ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag ska göra en egen film och skicka in, ska börja på Torsdag lite smått. Har börjat tidernas planering, söker passande stunt. Har tänkt göra min film som en film / trailer men beskriver inte storryn här ni får se om ett tag. Du får gärna skicka in några klipp till våran film också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Nu skiter jag i att det blir dubbelpost. Vi måste bestämma vilken upplösning vi ska använda oss av. Vore ju bra om vi hade samma. Dessutom ska ni som tänker spela in skicka bild på den CJ ni tänker använda för att vi inta ska använda samma kläder. Försök att få en "egen", alltså en som inte liknar en annans. Skriv vad ni tycker! Här är en bild på min: (lite suddigt men... har bättre kvalité när jag filmar) Redigerad 17 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 (redigerad) Jag hjälper gjärna till om ni vill ha hjälp med något. Jag har tyvärr inte möjligheten att spela in från min lilla ögonsten men kan mer än gjärna redigera mm. skicka gjärna ett mail till mig. Eller PM Redigerad 17 januari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 17 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag hjälper gjärna till om ni vill ha hjälp med något. Jag har tyvärr inte möjligheten att spela in från min lilla ögonsten men kan mer än gjärna redigera mm. skicka gjärna ett mail till mig. Eller PM Jag vill förtydliga en sak. Redigerare är inget nån kommer att få vara, om personen inte bidrar med klipp också. Dessutom kommer jag själv att redigera mycket. Svaret på din fråga: sorry, behövs ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Jag vill gärna vara med och göra en video ! det ända jag vet är att spela in en video men inte animera text o sånt i filmen ! jag använder mig av en USB-camera som går jätte bra ! upplöningen borde väll vara 640x480 max på min kamera !! MEN KVALITEN ÄGER PÅ MIN CAM vill ni ha samarbeta och göra en film adda mig då på MSN ...... Respect_edo@hotmail.com !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ojj + Jag kan börja filma nästa torsdag v.4 ! hoppas du orkar vänta så länge om du orkar !! Hur stor ska film clipet som man filmar vara stor per person ! eftersom om alla klipp e 20 mb så kommer Hela filmen bli ca 100-200 mb kommer ta tusen år innan man sätter upp den !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ojj + Jag kan börja filma nästa torsdag v.4 ! hoppas du orkar vänta så länge om du orkar !! Hur stor ska film clipet som man filmar vara stor per person ! eftersom om alla klipp e 20 mb så kommer Hela filmen bli ca 100-200 mb kommer ta tusen år innan man sätter upp den !!!! Det finns codecs som gör att man kan komprimera klippen. Men en 100 MB borde den väl ändå bli .. beroende på längden då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 DET HÄR KOMMER ATT BLI EN BRA FILM!!! Hultenius kanske kan lägga upp den på gta sajten!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Om du har en LCD-tv och riktigt bra kamera kanske det går. Jag tror på 640x480 jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Ojj + Jag kan börja filma nästa torsdag v.4 ! hoppas du orkar vänta så länge om du orkar !! Hur stor ska film clipet som man filmar vara stor per person ! eftersom om alla klipp e 20 mb så kommer Hela filmen bli ca 100-200 mb kommer ta tusen år innan man sätter upp den !!!! Ja, jag orkar vänta så länge. Den här filmen kommer nog ta ganska lång tid att göra, och jag tänker ta lång tid också för ett bra resultet. Försök att inte göra allt för stora klipp. Skicka bara bra klipp, vill inte sitta och titta igenom massor. Nu är det bestämt, 640x480 blir en bra upplösning. Som sagt, skicka en bild på din CJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts