Jump to content

GTA SA film

Share

Recommended Posts

• Inlägg 79
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ja e jävligt duktig på redigering sejer alla mina polare ja kan va mee

Dubbellpost, ajaj...

Men iaf, wipslah har du något du redigerat tidigare vi skulle kunna få se för att få veta lite mer. Att dina kompisar säger att du är bra, säger inte mig så mycket. Skulle vara bra om du hade nån film du kunde visa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vore bra om alla som tidigare gjort nån film kan skicka nån till mig och till de andra. Om ni vill skicka till mig kan ni adda mig på MSN. Läs min user profile för info.

EDIT: Alla som är intresserade kan väl också skriva vad för sorts film ni vill göra.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Förra satsningen blev ju inte riktigt som jag hoppats på. Men nu med ny idé hoppas jag att vi ska kunna göra en SA stuntilm! Nu har jag lite mer planerat och vill göra en stuntfilm. Nedan följer information.

INFORMATION:

Grand Theft Auto San Andreas Stuntmovie

Filmen ska vara en stuntfilm, kanske lite annan action också. Alla som vill och kan får vara med. Dock krävs att man kan spela in från ps2:an med bra kvalité. Alla som är med spelar in vilka stunt de vill. När man spelar in ska CJ hela tiden ha samma kläder (detta för att man sak kunna urskilja vilka som gjort stunten sen) I filmen kommer det att stå vem som gjort stuntet och en inledning med vilka kläder den personen använt sig av. (Orkar inte skriv mer och nogrannare nu...)

Detta kommer dock att kräva lite saker, t.ex ftp-plats. Skriv förslag, idéer, klagomål och om ni är intresserade av att vara med.

Jag skriver mer och nogrannare senare...

TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor