Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hur är det? måste man ha tv-ingång i graffe kortet.. Ja, tv-in måste du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag kan spela in har tv kort från clas ohlsson(stavning) Har gjort en film med motorsågsmannen. men har ingen server att lægga ut den på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Okej. Researchat lite. Eftersom mitt PS2 är för gammalt (första versionen) fick jag ingen kabel med. Som en vän till mig en gång sa; "I have the will but not the means". Vart får jag tag på en sådan sladd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag har tyvärr inte tv-in på min dator men jag kan nog fixa fram det ganska snabbt.. jag kan gärna om det går bra va med lite senare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 du.. jag var hos min bror.. och han hade tv-in så jag kan nog vara med ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 den gula kabeln ska in i det gula uttaget i grafikkortet eller?.. på det gula uttaget står det comp out.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag kan editera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag kan editera Redigera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 oki, kanske börjar bli lite många nu men alla kommer nog inte att kunna va med. Vi får se hur det blir. Vi måste iaf börja planera lite och komma med lite idéer. Ska vi satsa på en stuntfilm, det tycker jag iaf men va tycker ni? Skriv gärna frågor, förslag etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ja e jävligt duktig på redigering sejer alla mina polare ja kan va mee Dubbellpost, ajaj... Men iaf, wipslah har du något du redigerat tidigare vi skulle kunna få se för att få veta lite mer. Att dina kompisar säger att du är bra, säger inte mig så mycket. Skulle vara bra om du hade nån film du kunde visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tycker vi gör en seriös film istället, mkt roligare ju Btw är jag rätt bra på att redigera. Adda mig på MSN tackleberry så kan jag skicka ngn film. (MSN står i User profile) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag tycker vi gör en seriös film istället, mkt roligare ju Btw är jag rätt bra på att redigera. Adda mig på MSN tackleberry så kan jag skicka ngn film. (MSN står i User profile) Bra att du skriver va du tycker, gör det ni andra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag ska få ett nytt grafikkort snart. Det Kaaanske har TVIN men jag är inte säker. TVIN är inte särskilt billigt att anskaffa. Men jag kaske kan hjälpa till med något. Jag skriver när jag får det. "Ill keep yall posted, yo." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ni kan göra en film med en massa olika saker i, massmord, stunt mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Det vore bra om alla som tidigare gjort nån film kan skicka nån till mig och till de andra. Om ni vill skicka till mig kan ni adda mig på MSN. Läs min user profile för info. EDIT: Alla som är intresserade kan väl också skriva vad för sorts film ni vill göra. Redigerad 1 januari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag vill vara med och g;ra film! har msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 För att spela in behöver man väl inte något speciellt tv-kort. Ett nytt grafikort med tv-in/out duger väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag vill vara med och g;ra film! har msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Förra satsningen blev ju inte riktigt som jag hoppats på. Men nu med ny idé hoppas jag att vi ska kunna göra en SA stuntilm! Nu har jag lite mer planerat och vill göra en stuntfilm. Nedan följer information. INFORMATION: Grand Theft Auto San Andreas Stuntmovie Filmen ska vara en stuntfilm, kanske lite annan action också. Alla som vill och kan får vara med. Dock krävs att man kan spela in från ps2:an med bra kvalité. Alla som är med spelar in vilka stunt de vill. När man spelar in ska CJ hela tiden ha samma kläder (detta för att man sak kunna urskilja vilka som gjort stunten sen) I filmen kommer det att stå vem som gjort stuntet och en inledning med vilka kläder den personen använt sig av. (Orkar inte skriv mer och nogrannare nu...) Detta kommer dock att kräva lite saker, t.ex ftp-plats. Skriv förslag, idéer, klagomål och om ni är intresserade av att vara med. Jag skriver mer och nogrannare senare... TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Err.... Vart köper man kabeln? Hur mycket kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts