Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) EDIT: Gammal information... Redigerad 6 februari, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Helt ärligt har jag aldrig redigerat en film av den typen, aldrig heller spelat in från mitt käre PS2, men någon gång ska väll vara den första. Vore kul att prova. Hör av dig på beaverboss@gmail.com om det behövs en amatör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ni kan ju tipsa om något bra videokort. Så kanske jag kan vara med, hade vair kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ni kan ju tipsa om något bra videokort. Så kanske jag kan vara med, hade vair kul. Jag blev tipsad av Mikolan att köpa Pinnacle PCTV Rave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Äh, Vänta tills det har kommit på dator istället. Förresten jag går första året på media men jag tänker inte hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ja e jävligt duktig på redigering sejer alla mina polare ja kan va mee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) ja e jävligt duktig på redigering sejer alla mina polare ja kan va mee Härligt wipslah, men kan du spela in? Skriv också vad du använder för redigeringsprogram. Beaver>> Kan du spela in från ps2:an då? EDIT: Vi behöver egentligen flera med mer efrarenhet och sånna som kan spela in. Redigerad 31 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag är på! Har rätt utrustning och har tidigare gjort en del stuntfilmer osv. Kontakta mig om vi ska ha någon konversation över msn, irc eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Jag är på! Har rätt utrustning och har tidigare gjort en del stuntfilmer osv. Kontakta mig om vi ska ha någon konversation över msn, irc eller liknande. Fan va kul Jocken, du kommer att bli kontaktad. Om du vet nån till som vill vara med så är det bara att säga till. Fan va kul! EDIT: men kom ihåg, jag kan inte börja än eftersom jag inte har videokortet än. Redigerad 31 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag vill vara med som fan.. men jag vet inte vad för kabel alla pratar om som man ska sätta i ps2 och andra till datorn.. jag vet att man ska använda movie maker2 också. så jag får väl söka på tidigare topics och kolla.. men så ni vet så är jag fett sugen på att vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Har ett annat PCTV-kort, den har ett urtag på vid det står "Video". Antar att detta är rätt. Hur gör jag nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Har ett annat PCTV-kort, den har ett urtag på vid det står "Video". Antar att detta är rätt. Hur gör jag nu? Kopplar in den gula sladden från ps2:an i in uttaget på kortet. Därefter öppnar du t.ex Movie Maker och väljer fånga video. Testa dig sedan fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag vill bara ställa en enkel fråga.. vad är det för kabel??.. är det skartkabel som man sätter mellan tv:n och ps2:an eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 lägg gärna up en bild eller något hu man ska koppla.. eller lägg up en länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kolla om det jag skrivit överst stämmer. Alltså om informationen jag skrivit under "Intresserade" är korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Är också intereserad av kabeln. Hittar den inte någonstans. Är det scart till video eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 på mig stämmer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Har alla irc eller msn? Skriv vad ni har tillgång till så vi kan kommunicera tillsammans senare. själv har jag båda två. Redigerad 31 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hur är det? måste man ha tv-ingång i graffe kortet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jag har msn också kan skaffa irc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts