wahema Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 på d uppdraget när man ska ta motorcycklar till rånet så finns det en vid en polisstation... men jag hittar den inte var EXAKT står den vid polisstationen? snälla snabbt!!!(vill klara allt i kväll ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 på d uppdraget när man ska ta motorcycklar till rånet så finns det en vid en polisstation... men jag hittar den inte var EXAKT står den vid polisstationen? snälla snabbt!!!(vill klara allt i kväll ) Ja, utanför. Leta lite så hittar du den nog snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ja, utanför. Leta lite så hittar du den nog snabbt. ok.. kan du säga lite mer EXAKT, för jag har letat precis på den gröna pluppen men hittar den inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 han står bakom buskarna framför éntren när man kommer bröjar han gå till sin mc, svårt och förklara exakt var men det är bakom buskarna framför en entre =) lycka till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 tackar så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ok.. kan du säga lite mer EXAKT, för jag har letat precis på den gröna pluppen men hittar den inte! Du måste ha sett den om du letat exakt på "pluppen". Dessutom tycker jag folk ska leta lite innan de frågar här på forumet, TÅLAMOD.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts