Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag har fyran men jag kollar aldrig på den. Reklam var 20:onde minut förstör en hel tv-kväll. Betalkanaler utan reklam skulle jag givetvis kolla på om vi hade haft några. har du bara 1,2,4 ? Det har bara jag :"> orka kolla på tv när man har data ! Funnylin Svarte orm äger allt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bara det att Sverige(landet) hittils tillsammans har skänkt 35 miljoner kr till dom borta i Sydostasien. Vilket gör oss till det landet som skänkt mest... Usa, hosta upp med lite pengar kanske? Jag hörde att sverige hade skänkt bort 333 Miljoner fast det kanske var lögn(?)Iaf så har jag inte skänktpengar fast kanke gör senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vi skänkte 5000:-. Farsan försöker dra av det på företaget =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Nu fick jag reda på att far min hade skänkt 100:- Redigerad 5 januari, 2005 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Jag skänkte inget. Hade jag haft mer pengar så kanske jag hade skänkt...Eller nej det hade jag nog inte. Redigerad 5 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) 1000.- Känner mig duktig.. (ska skicka ett snuskigt sms också) (: Min kompis familj (6st) var där nere.. endast ett av barnen kom hem utan familj Redigerad 5 januari, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vi donerade pengar, vet dock inte hur mycket. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Alla i Sverige donerar varken dom vill eller ej... (jag tycker dock att det är bra ). Sverige har hitills donerat 0,5 miljarder. Hitills i världen har det kommit in 13 miljarder... Så vi är inte snåla. Dessa 0,5 miljarder kommer ifrån skattepengar alltså 500 000 000/ 9 000 000 = 55,50 kr ungefär per person. Men våran familj gjorde som en del andra på nyårsafton snålade med smällarna och gav resten till röda korset. Men mer än så tror jag inte det blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts