superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 orka ge pengar, alla lär ju hata mig när jag säger att jag inte bryr brydde mig inte om WTC heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 "Roligt" nyår du kommer få.. Allt pga moder jord.. Kill that bitch! undrar om moder jord står på gula sidorna *M..M....Morotsson...Mosbacke....AHA moder jord* 0739293746 ring dit o klaga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 undrar om moder jord står på gula sidorna *M..M....Morotsson...Mosbacke....AHA moder jord* 0739293746 ring dit o klaga! OMG, nån annan får ringa först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 så JÄVLA SUG!!! MAMMA OCH PAPPA SKA INTE KÖPA RAKETER I ÅR FÖR ATT "MAN BORDE INTE FIRA SÅ MYCKET NÄR MASSOR AV MÄNNISKOR HAR DÖTT"!!! FAN FAN fan Min komun har förbjudit alla att skjuta raketer också. Inte många som kommer lyssna på det antagligen.. hoppas jag . Hudiksvall.. Hudiksvall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vi hjälper inte till genom att sitta hemma och ruttna ju!! Fett jävla woerd. Vote: Inget... än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Har inga pengar till sånt. Vet i fan om föräldrarna skickat nåt, men inte jag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vote: Inget Att de ställer in komedier på TV och inför förbud (!) mot festligheter visar ju bara på hur sjukt samhället är. Antingen skänker man alltid pengar, eller så gör man det inte alls. Det är så svenskt att bara bry sig när något uppmärksammas. De som påstår att de i Sydostasien inte skulle skänka pengar till er, om ni var i samma situation: De kan inte. Ni förstår, de är fattigare än vi. Vi har mer pengar. Av denna anledning ska vi alltid ge om vi kan. Men inte genom att arbetarna ger sina surt förvärvade löner till Röda Korset, utan genom att företagen och staten gör det, årligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vote: Inget (Donerade 30kr via SMS men det kanske inte räknas enligt dig? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ne det blir väll inget, inga pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Har doneraat 8kr... Såg sån där som har sån där burk så ja tänkte ääh småpengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Bara det att Sverige(landet) hittils tillsammans har skänkt 35 miljoner kr till dom borta i Sydostasien. Vilket gör oss till det landet som skänkt mest... Usa, hosta upp med lite pengar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Bara det att Sverige(landet) hittils tillsammans har skänkt 35 miljoner kr till dom borta i Sydostasien. Vilket gör oss till det landet som skänkt mest... Usa, hosta upp med lite pengar kanske? Jag har aldrig tyckt om USA... Rika som fan, men det ända dom spenderar pengarna på är vapen och snabbmat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hur kan man veta vad man donerar pengar till? Hur kan man veta att det inte gar till en skurk som handlar vapen f'o'r allting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hur kan man veta vad man donerar pengar till? Hur kan man veta att det inte gar till en skurk som handlar vapen f'o'r allting? Tror inte att röda korset t.ex. är en tjuv som handlar vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Min mamma och pappa har pratat om att skicka pengar men jag vet inte om dom har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vote : Inget Min familj har inte råd . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 500 spänn har vi donerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Tror inte att röda korset t.ex. är en tjuv som handlar vapen. *fniss**fniss* HAJAJAJAHAHAHAHAHHAHAHAHHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Helt ärligt tror jag inte USA har råd med det. Såg en animerad kortfilm för ett tag sen då det visades hur Bush hade spenderat mer än vad de får in - har för mig att dem ligger redigt back nu. Även om de hade pengar, varför skulle de skänka pengar till ett land i Asien? Vote: Inget. Även om varje krona hade spelat någon roll så vill jag veta vad mina pengar går till. 100 kr är inte lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Skänkte 60kr via sms. Och mamma skänkte 300 tror jag. Ser ingen anledning att inte göra det. För dom som har råd, det är ju småpengar för oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts