Jump to content

Donera pengar...

luddee
 Share

hur mycket ska/har du/din familj donera (t)?  

81 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

så JÄVLA SUG!!!

MAMMA OCH PAPPA SKA INTE KÖPA RAKETER I ÅR FÖR ATT "MAN BORDE INTE FIRA SÅ MYCKET NÄR MASSOR AV MÄNNISKOR HAR DÖTT"!!!

FAN FAN fan

Min komun har förbjudit alla att skjuta raketer också. Inte många som kommer lyssna på det antagligen.. hoppas jag :huh:. Hudiksvall.. Hudiksvall..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Inget

Att de ställer in komedier på TV och inför förbud (!) mot festligheter visar ju bara på hur sjukt samhället är. Antingen skänker man alltid pengar, eller så gör man det inte alls. Det är så svenskt att bara bry sig när något uppmärksammas.

De som påstår att de i Sydostasien inte skulle skänka pengar till er, om ni var i samma situation: De kan inte. Ni förstår, de är fattigare än vi. Vi har mer pengar. Av denna anledning ska vi alltid ge om vi kan. Men inte genom att arbetarna ger sina surt förvärvade löner till Röda Korset, utan genom att företagen och staten gör det, årligen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ärligt tror jag inte USA har råd med det. Såg en animerad kortfilm för ett tag sen då det visades hur Bush hade spenderat mer än vad de får in - har för mig att dem ligger redigt back nu. Även om de hade pengar, varför skulle de skänka pengar till ett land i Asien?

Vote: Inget. Även om varje krona hade spelat någon roll så vill jag veta vad mina pengar går till. 100 kr är inte lite pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor