luddee Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) vote: 500 kr... jag tycker att så många som möjligt ska donera... donera här.. snälla gör det. *Nätet*klicka här EDIT: moget av er att kryssa för bilden... den va inte där för alternativ, utan som en bild helt enkelt Redigerad 30 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Null vote. Vi har donerat, men jag vet inte hur mycket. Det är ju bara för hemskt det som har hänt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) vote: bilden.. varför skriver du en poll om det här??? det är inte så intressant... bara hemskt MEN SKIKA PENGAR!!!!!! Redigerad 30 december, 2004 av klamper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Lättaste sättet att hjälpa är att SMS:a "ASIEN" till nr 72105, det kostar 30 kr/sms och pengarna går till offren via Röda Korset. Kom igen! Ha med det i första posten! Redigerad 30 december, 2004 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 VOTE: inget! Tro inte att jag inte bryr mig, det gör jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ni som inte gjort det, ett tips är att skicka sms:et... (se bilden på första posten) då kanske ni känner er bra efter att ha gjort en god gärning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vote: Nada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kan någon mod ta bort bild alternativet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Vote:100 kr Känns lite bättte nu... Kanske inte gör så stor skillnad men men... EDIT: Min familj har alltsom allt donerat 1000kr Redigerad 30 december, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vote : Inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Inget... De människorna där nere skulle inte lyft ett finger för mig, om jag hade varit i deras ställe, och dom i min. Visst, vissa saker är väldigt sorgliga, men de pengarna jag kommer donera bestämmer ju inte jag till vilka människor det går till. Jag såg en man igår på nyheterna, han hade förlorat sina 2 döttrar, sin son, sin hustru. Dessutom allt han ägde hade spolats bort, eller stulits. Livet är för jävligt, men det är ju inget nytt. Redigerad 30 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 stämmer... hemskt, menm det stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Helt rätt, Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 mina föräldrar skickade några tusenlappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vote:Inget Samma anledning som Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 så JÄVLA SUG!!! MAMMA OCH PAPPA SKA INTE KÖPA RAKETER I ÅR FÖR ATT "MAN BORDE INTE FIRA SÅ MYCKET NÄR MASSOR AV MÄNNISKOR HAR DÖTT"!!! FAN FAN fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 så JÄVLA SUG!!! MAMMA OCH PAPPA SKA INTE KÖPA RAKETER I ÅR FÖR ATT "MAN BORDE INTE FIRA SÅ MYCKET NÄR MASSOR AV MÄNNISKOR HAR DÖTT"!!! FAN FAN fan Fråga vad det tjänar till att sörja. Skänka pengar och bistånd är det enda man kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 så JÄVLA SUG!!! MAMMA OCH PAPPA SKA INTE KÖPA RAKETER I ÅR FÖR ATT "MAN BORDE INTE FIRA SÅ MYCKET NÄR MASSOR AV MÄNNISKOR HAR DÖTT"!!! FAN FAN fan Ilska.. HAHAHAHAHAHAHA Kan inte låta bli! "Roligt" nyår du kommer få.. Allt pga moder jord.. Kill that bitch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Fråga vad det tjänar till att sörja. Skänka pengar och bistånd är det enda man kan göra. W0rd. Så varför ska man ställa in den där saken i stockholm? Vi hjälper inte till genom att sitta hemma och ruttna ju!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts