Ocke Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 själv har jag katana,rugar,uzi,phyton,bazooka,spaz 12,jag vet inte om jag har några andra men kanske jag har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag har alla vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 he he går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 jag har en dildo(skämta) men jag har mine att mag har sett i gta vice giden att man kan ha en dildo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 (redigerad) Mp5, Spaz 12, Python, EldKastare, Sniper med Laser Sikte och motorsåg Redigerad 9 december, 2002 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag har bara Motorsåg,phyton och flame thrower! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Motorsåg, Python, 9mm SMG, Psg-1 och Minigun! Skojskojskoj. Och så har jag 100 paket (STOLT) Och en sak till, ni ba måste se Scarface , den e grym som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ray Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 har nån 100 hiden paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Motorsåg, Python, 9mm SMG, Psg-1 och Minigun! Skojskojskoj. (Och så har jag 100 paket (STOLT) ) Och en sak till, ni ba måste se Scarface , den e grym som fan! hmm de va en som sa att han har 100hp presis ju du måste kålla lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sylt-Tomten Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 har nån 100 hiden paket jag... men man årkar junte hitta dem ärligt... så man använder den suveräna kartan på flashsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts