Curly Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag har 7 små gulliga problem på skrivbordet och börjar bli jäkligt irriterad på dem. Kolla bilden så kanske ni förstår. Jag har försökt med följande: *Ta bort dem med den fina knappen Delete *Högerklicka -> Ta bort (det går inte ens att högerklicka) *Scanna med: Norton, Spybot och Ad-aware *Kollat efter skumma processer *Gått in via den här datorn -> All users, min inloggning osv. men dem finns inte där. Man ser dem bara på skrivbordet. Lite hjälp skulle uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag med hjälp mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ni kan börja med att försöka komma på vilket program det va som ni installerade! Ifall ni inte kan komma på det så kan ni ju tänka såhär: Ungefär när fick jag det och vad installerade jag då? Mer kan jag inte hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) inte installerat något fick mitt för nån timma sen tror jag.. Redigerad 30 december, 2004 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 inte installerat något fick mitt för nån timma sen tror jag.. Hmm mycket konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ni kan börja med att försöka komma på vilket program det va som ni installerade! Ifall ni inte kan komma på det så kan ni ju tänka såhär: Ungefär när fick jag det och vad installerade jag då? Mer kan jag inte hjälpa. Har inte installerat ett skit. Satt inne i CS:S (kolla där nere) sen var det nånting som gjorde så att jag hoppade ut på skrivbordet. Då var det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Hmm, vad händer om du klickar på dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Hmm, vad händer om du klickar på dem? kommer upp nån serch sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag fick sånnt förr också.. Iaf, jag tog bort allt som kommit på favoriter och på skrivbordet. Sen tog jag kontrollpanelen, och avinstallerade dom som fanns med på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag fick sånnt förr också.. Iaf, jag tog bort allt som kommit på favoriter och på skrivbordet. Sen tog jag kontrollpanelen, och avinstallerade dom som fanns med på listan. Ja men nu är det så att det här existerar inte på nåt annat ställe än skrivbordet. Det här är inte msgplus påhitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ja men nu är det så att det här existerar inte på nåt annat ställe än skrivbordet. Det här är inte msgplus påhitt. Aha.. Finns det inte att ta bort på kontrollpanelen heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Aha.. Finns det inte att ta bort på kontrollpanelen heller? Nej, bara program jag känner igen där. Jag är ingen übern00b heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Va F*n nu har jag också fått dem... blir galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 http://www.spychecker.com/download/download_hijackthis.html Tanka det, spara loggen och klistra in/lägg till i attach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 det kommer ifrån searhweb2...knepig och jobbig sida! vettifan heller hur man får bort dem för dem finns på favoriter men går inte att ta bort där heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 gå in på felsäkertläge och ta bort dom bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 gå in på felsäkertläge och ta bort dom bara. vart hittas felsäkertläge då? (jag är inte så duktig på datorer, så ingen nödvändighet att mobba mina kunskaper här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 F*n vart var det, F6 eller F8 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vart hittas felsäkertläge då? (jag är inte så duktig på datorer, så ingen nödvändighet att mobba mina kunskaper här) Starta om datan och när det kommer upp där det står om din data så trycker du F6 eller F8 som Add3 sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Bless you both! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts