comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ja jag undrar vart man kan ladda ner equalizerz till winamp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) >här< jag har hört att man kan hitta det mesta där Redigerad 30 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 >här< jag har hört att man kan hitta det mesta där snälla tror du inte att jag har sökt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Varför googla när det finns folk som kan svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Varför googla när det finns folk som kan svara. För att det går så jääävla mycket snabbare att skriva in google i adressfältet och klicka på "Gå till". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vadå för equlizer? wa har ju en ibyggd som fungerar skitbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vadå för equlizer? wa har ju en ibyggd som fungerar skitbra aa jag vet dom har en rock equalizer men jag skulle tex vilja kolla ifall det finns några andra som jag tycker e skönare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 aa jag vet dom har en rock equalizer men jag skulle tex vilja kolla ifall det finns några andra som jag tycker e skönare Du syftar på Presets. För att få en du gillar så råder jag dig att fixa din egna. Bara att dra dina bars upp och ner till ultimat performens. Sen kan du spara det som din aldeles egna preset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Du syftar på Presets. För att få en du gillar så råder jag dig att fixa din egna. Bara att dra dina bars upp och ner till ultimat performens. Sen kan du spara det som din aldeles egna preset. Jaha. Jag har försökt lite men det blir bara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Skaffa bättre högtalare istället om du vill att det ska låta bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts