Jlarsson Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Hej! Vart kan man lagra sina fina bilar? Har 4:a i garaget... Vet ni några mer ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kollat de andra safehousen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kollat de andra safehousen? jo det är logiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jlarsson Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Har ett safehus. med ett garage... Sen fick jag tips om flygplatsen - kyrkogården... hur många bilar kan man lagra i hangaren? nån som vet... den är ju stor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Har ett safehus. med ett garage... Sen fick jag tips om flygplatsen - kyrkogården... hur många bilar kan man lagra i hangaren? nån som vet... den är ju stor... kolla efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 MAn har ett garage bakom flygtornet där också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Man kan bara ha 4 bilar i hangaren på flygplatsen. Det är ju meningen som ett flygplansgarage. Tror det var 4 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jlarsson Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det finns en hel del ställe alltså? När man köpt bilaffären... kan man lagra där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det finns en hel del ställe alltså? När man köpt bilaffären... kan man lagra där då? Nej. Men de flesta safehouses som inte är i ett hotel har garage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vad du än gör, lagra inte speciella bilar i garaget man får i början när man kommer till san fierro det garaget är knäppt, bilar förlorar sin lack och bilar försvinner helt och hållet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Inte för mig!! fast i ett annat garage mer åt väst förlorade jag lacken så att bilen blev vit en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Inte för mig!! fast i ett annat garage mer åt väst förlorade jag lacken så att bilen blev vit en gång! En av mina bilar blev helt vit i the johnson house garaget. Det kan nog hända i alla garage. Jag tror att det är för att man sparar dom för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodde Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det är nog inte för att man sparar dom förlänge utan kanske tar in mer bilar i nått garage än vad det pallar du tar den minne från ett annatgarage... tar vc som exempel. jag sätter in 6 motorcyklar i ett garage sedan i det stället vid stdadion (glömt namn) kan jag bara ställa in en i vagre garage dom andra försvinner.. kan vara den symtomen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts