Blues Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag bryr mig inte om grafiken. Pong har lika snygg grafik som Half Life 2 enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Jag bryr mig inte om grafiken. Pong har lika snygg grafik som Half Life 2 enligt mig. Håller med till 100%! men ibland kan grafike spela stor roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 27 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2005 Klart grafik spelar roll. Splinter cell utan skuggor hade varit värdelöst. Var skulle man gömma sig? Att man sedan kan tycka att pong har lika snygg grafik som HL2 är ok, men jag tror inte det är så många som tycker så.. om det vore så hade ATI/NVIDIA koncentrerat sig på att tillverka kort som visar två färger och 2d grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 MGS har bra grafik, även Splinter Cell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Brothers in arms grafiken är bra som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Half-Life 2 Brothers in Arms Flatout Far Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Att man sedan kan tycka att pong har lika snygg grafik som HL2 är ok Problemet är bara det att Pong är i 2d och Halflife är i 3d, vilket betyder att dom är gjorda i 2 helt olika dimensioner. Dom är tekniskt sett omöjliga att jämnföra. Redigerad 28 mars, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Problemet är bara det att Pong är i 2d och Halflife är i 3d, vilket betyder att dom är gjorda i 2 helt olika dimensioner. Dom är tekniskt sett omöjliga att jämnföra. Men så länge de ser ut på ett speciellt sätt går det väl att jämföra de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Men så länge de ser ut på ett speciellt sätt går det väl att jämföra de? Eftersom det mesta i våran vardag är i 3d så skulle man ju kunna säga att hl2 är det spel som har den mest värklighetstrogna grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Eftersom det mesta i våran vardag är i 3d så skulle man ju kunna säga att hl2 är det spel som har den mest värklighetstrogna grafiken. Det, säger jag inte emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Finns inget på moderjord hittils som kan klå MGS 3:Snake Eater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Finns inget på moderjord hittils som kan klå MGS 3:Snake Eater Det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Halo 2,flatout och far cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Med tanke på PS2ans begränsningar samt att det är riktigt stora områden som ritas upp så ser MGS3 otroligt snyggt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 MGS3 Halo 2 Doom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Farcry och CS: source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Ganska många spel har bra grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ganska många spel har bra grafik. 1.6:an med högsta upplösning. Helt underbart faktist. Och att sitta nära skärmen. Ooooh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tex Murphy-spelen, underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 (redigerad) Half life 2 har riktigt snygg grafik. Är även svag för grafiken i Final Fantasy spelen Redigerad 2 april, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts