Jump to content

Vilket spel tycker ni har bra grafik

momo
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg
  • 2 months later...

Tycker nog Doom 3 och Brothers in Arms, Half-Life 2 och Far Cry m.m. har ju förstås också mycket bra grafik dock tycker jag som t.ex. HL2 att den grafiken och atmosfären mer hör hemma i nån form av tecknat program eller dylikt, när man tittar noggrant på figurerna i spelet så märker man väl att om man skulle ställa en riktig människa bredvid skulle det finnas stora stora skillnader. Dock är det inget fel på spelet, i Far Cry tycker jag inget passar ihop, hus som är helt mysko storlekar jämfört med gubbarna, grafiken är i och för sig snygg men texturer och annat sköter sig inte som det ska, dessutom är det samma problem som i HL2 att gubbarna inte ser speciellt realistiska ut på närmare håll. :P

Doom III har väl inte heller den bästa grafiken men enligt mig har ID lyckats göra figurer åt det mer realistiska hållet... alltså att människor och zombies ser lite mer ut som en riktig människa gör, kan väl inte direkt säga om demoner och sånt ser verkligt ut för de finns ju inte hehe. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

....lol, visste att det skulle bli så.

Svar till "Dee". Jag nämnde splintercell:ct på sida 2 :P

:P Förlåt, jag såg inte att du hade skrivigt det... hoppade direkt till sista sidan.

Vad jag har sett så har ingen skrivigt om Max Payne2-grafiken... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att knappt någon har nämnt Max Payne 2 förvånar mig lite. Det är riktigt vackert. Inte världens roligaste spel men vi pratade ju om grafiken :P

Såg just din post arvid. Jo håller med, mafia är riktigt fint för sin årgång

Samool har^^

Ja, jag vet.. jag är jobbig :P Hoppas du inte störs av det :P Men det grymma med maxpayne2 var att det var så snyggt och ändå funkade så in i helvete bra med mitt geforce 2 mx400 32mb (nu har jag gf3ti.. ja.. det är en stor skillnad -_- ).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor