vinnecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Halo 2 har lite småmysig grafik i naturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 HL2, Fc, Doom3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hl2,DOOM3,Far Cry tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 HL2, VTM bloodlines har väl hyffsad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) pacman, space invaders, smb-serien, zelda 1 o 2... och självklart Pong (eller vad det heter, går ju under många namn).. Redigerad 31 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Halflife... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cola Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Half-life 2 och killzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Splinter cell:CT.. efter att ha sett ett par screens far cry har annars fin grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Splinter Cell CT? Max Payne 2, HL2, Doom (efter screens) med mera . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Tetris. Oklanderligt. Helt perfekt. Försöker inte likna verkligheten, så man kan inte påstå att den är overklig (grafiken dvs) i negativ bemärkelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Killzone, Super Mario World och MGS2: Sons of Liberty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Splinter Cell CT? I love google.com kolla här: http://www.splintercell.com/uk/splintercel...eenshots-pc.php ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Halflife2 har bra grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Ingen här har nämnt Stalker. Jävulskt snyggt är det. Snyggare växtlighet i ett spel får man leta efter. Och så även himlen är vacker. Olika vädereffekter är inte direkt helt fel. Stora öppna områden i spelet är ju faktiskt också härligt. Inte sådär små skitbanor som i HL2. Sen också att AIn i spelet slår allting som man har sett hittils. Nån av tillverkarna berättade att han brukar köra spectate och bara titta på när dom olika djuren lever sina liv. Och dom lever verkligen, dom går o sover, jagar, bråkar om maten med andra djur osv osv osv. Fast det var iofs bara en parentes i den här topicen... Jeje, kolla på bilder och främst videos o trailers på http://www.stalker-game.com . Längtar iaf oerhört mycket till det spelet! Men om man ska säga fler spel som är snygga så kan jag väl säga Doom3. HL2 Tycker jag är ganska omodernt. Farcry som andra tycker är snyggt tycker jag inte om alls. Allt ser ju så jävla plastigt ut. Men men, jag är iofs jävligt kräsen när det gäller grafik. :\ Redigerad 31 december, 2004 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 visst är stalker ett öststats spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
momo Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 man kan ju lägga bild på det spelet man tycker har bra grafik eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ingen här har nämnt Stalker. Jävulskt snyggt är det. Snyggare växtlighet i ett spel får man leta efter. Och så även himlen är vacker. Olika vädereffekter är inte direkt helt fel. Stora öppna områden i spelet är ju faktiskt också härligt. Inte sådär små skitbanor som i HL2. Sen också att AIn i spelet slår allting som man har sett hittils. Nån av tillverkarna berättade att han brukar köra spectate och bara titta på när dom olika djuren lever sina liv. Och dom lever verkligen, dom går o sover, jagar, bråkar om maten med andra djur osv osv osv. Fast det var iofs bara en parentes i den här topicen... Jeje, kolla på bilder och främst videos o trailers på http://www.stalker-game.com . Längtar iaf oerhört mycket till det spelet! Men om man ska säga fler spel som är snygga så kan jag väl säga Doom3. HL2 Tycker jag är ganska omodernt. Farcry som andra tycker är snyggt tycker jag inte om alls. Allt ser ju så jävla plastigt ut. Men men, jag är iofs jävligt kräsen när det gäller grafik. :\ Spelet har ju inte kommit än eff eff ess! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boban Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 bäst grafik har ju spel som flat out,HL2 eller nfsu 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 AAO, HL2 , Ghost recon 2 , Leisure suit larry (?) , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 När MGS 1 kom ut var det grym grafik (man kunde se andedräkten, wow) Jag tycker alla MGS spel har supergrafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts