momo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vilken tycker ni ? jag tycker final fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Halflife 2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Metal gear solid2:Son of liberty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Doom 3, Far Cry och Half-life 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 XIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 HarvestMoons Friends Of Mineral Town (Till GBA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Glömde bort The legen of Zelda: Ocarina of time på tanke att det är väldigt gammalt och är det första 3Dspelet i den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 GTA III .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag tycker nog C&C Generals Zero Hour. Har grymt bra grafik enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Egentligen om man tänker på rätt sätt så är min lista här nedan, ganska så... rätt faktiskt. Tänk på vilket årtal spelen kom ut. Wolfenstein spelen Quake 1 & 2 (Med tanke på hur andra spel såg ut på den tiden.) Quake III Unreal (Quake som bara innehöll olika nyanser i grått och brunt och sådant så kom Unreal med en massa nya granna färger .) Half-Life (1) (Behöver jag säga något mer? ) Half-Life (2) Unreal Tournament serien Need For Speed serien Doomserien Unreal 2 The Awakening Rainbow Six serien.... finns massor av fler spel jag inte kommer ihåg och inte orkar ta upp, och jag har ju bara förutom NFSserien tagit in actionspel... så erm... men jag spelar väldigt lite rally, äventyr och rollspel m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 super mario bros till SNES Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Flatout har bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Far Cry, DOOM 3, Half-Life 2, Halo 2, Killzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Flatout och NFSU2 har skön grafik! Sen finns det hundratals titlar som har bra grafik, FPS spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Flatout och NFSU2 har skön grafik! Sen finns det hundratals titlar som har bra grafik, FPS spel W0RD!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Doom 3, Far Cry och Half-life 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay har nog snyggast grafik hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 The Chronicles of Riddick - Escape From Butcher Bay har nog snyggast grafik hittills. Aah, mm håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mafia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Unreal II har jäkligt mysig grafik. Och så HL2 givetvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts