okka Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Känns som om mitt inlägg enbart ökade hypen... ...nu är hypen erkänd. Förut visste alla om den, men ingen talade om den. Nu är den öppet disskuterad. Editation. Mycket händer på ett par minuter... Redigerad 2 januari, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Panimala solklart. Tänker på små lurviga hårbollsdjur när jag hör det namnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Panimala solklart. Tänker på små lurviga hårbollsdjur när jag hör det namnet. Känns som om panimala representerar pokimongenerationen. Lurviga bollar, gossedjur, hamstrar, leksaker och dålig TV... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Känns som om mitt inlägg enbart ökade hypen... ...nu är hypen erkänd. Förut visste alla om den, men ingen talade om den. Nu är den öppet disskuterad. Editation. Mycket händer på ett par minuter... Mm...kanske vi ska starta en topic där vi kan diskutera min oerhörda braighet i alla dess former. Eller kanske inte... btw: Har ingen aning om vems nman som är hetast. Men om det är någon som heter "Fire" eller "Hjälp jag brinner" får han antagligen min röst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Har bara nämmts en gång och det av mina fiender Men det blir Funnylin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Eftersom ingen röstade på mitt namn, så är jag rätt så stolt ändå. Det är ju många som röstat på Topp3, och vem var det som kom på det namnet då ? Jo, jag Jag tycker iaf dessa namn är bra: Topp3 (inte för att jag kom på det) Panimala (tänker på Panama, och Battlefield) Funnylin (roligt) okka (vet ej varför) Stellhell (helvetet) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kattälskaren lätt ! *ironisk* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Den som röstar på mig får en krona till o köpa ett liv för ett sånt erbjudande kan ni inte tecka nej till, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Den som röstar på mig får en krona till o köpa ett liv för ett sånt erbjudande kan ni inte tecka nej till, eller hur? Mmm...ett liv...chilisnubben får min röst! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Mmm...ett liv...chilisnubben får min röst! YAY!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Känns som om panimala representerar pokimongenerationen. Lurviga bollar, gossedjur, hamstrar, leksaker och dålig TV... Den här gyllnaren? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Den här gyllnaren? Precis den jag tänker på när jag hör Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hamtaro lalalallaallalalla Hamtaaarooooo Så störande sång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Rösta på mig så får ni en stooor och staaark ledare!! Och i hemlighet trycker vi ner Hultan och Funny.... Öh va? Jag sa inget.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Rösta på mig så får ni en stooor och staaark ledare!! Oo då kommer du garanterat få Knugens röst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Rösta på mig så får ni en stooor och staaark ledare!! Och i hemlighet trycker vi ner Hultan och Funny.... Öh va? Jag sa inget.... Morr... Funny är min... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När jag tänker på Panimala tänker jag på grodor och paddor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Namnet stalker känns väldigt fint! Höhö. Btw. Funnylin-hypen fortsätter... ...oroväckande. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Btw. Funnylin-hypen fortsätter... ...oroväckande. Hmm...Starta revolution vetja. btw: Jag hinner inte medverka dock! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 När jag tänker på Panimala tänker jag på grodor och paddor! När jag hör panimala tänker jag på en kinesisk tvättbjörn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts