vinnecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 VOTE: Stora tomtefar Jag tänker på nån stor jävla gubbe som smiskar smånissarna och misshandlar barnen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ja måste nog säga weener, eftersom jag har sån extremt mogen humor.. fast tjejnamn är alltid fina...som...Sofie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Pico Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Snart kommer KalleR och säger "Kukmätar topic!". Några härliga namn: skribb, Pico, okka, Blaque och Panimala. Det är dom jag kommer på nu. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ingen som röstar på mig som vanligt jacker, skribb och topp3 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vote; skribb Vet inte varför, har bara gillat det så fort jag såg det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vem har det hetaste namnet på forumet? Här gäller det att rösta. Gjorde ingen poll, jobbigt at skriva in alla namn... Röstningen pågår till den 10 januari då jag räknar ihop alla röster. Regler En röst per person och man får inte rösta på sig själv. Vote: The Dude, skönaste namnet på forumet Ooo jag är nominerad! Men jag är nog också tvungen att vota på The Dude, lätt den coolaste/skönaste filmkaraktären (från The Big Lebowski) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ja måste nog säga weener, eftersom jag har sån extremt mogen humor.. fast tjejnamn är alltid fina...som...Sofie Wee Äntligen någon med skön humor här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ingen som röstar på mig som vanligt jacker, skribb och topp3 Jag ger dig en tröströst. Det rimmar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Edin Eller Castor hjälp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Edin Eller Castor hjälp Fel forum Add3: Tackar Redigerad 31 december, 2004 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Finns det någon som heter Bannad? Han får min röst isf! "Det är jag som är bannad, jag har en stor *peep* och en fräsig frilla." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 skribb är respektingivande och klockrent. Min röst blir på honom, då... Crice är nice också... (Rim!) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 crice och ebeeto mest crice tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Krullets eller Skribblywibbly... Jag gillar ju mitt men man får väll inte rösta på det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Om någon hade hetat Robot-Majkul hade min röst lagts direkt på denna person! Ebeeto och Topp3 får jag ta o välja då! Redigerad 1 januari, 2005 av Maxz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hm..Upson får det nog bli.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hm..Upson får det nog bli.. Ja, eller howhow. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ja, eller howhow. Ja, eller inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ja, eller inte! Snyft, du borde heta dumlin istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts