Diezl Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 The Dude = Bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) The resultat: 1. Okka (9) 2. skribb (8) 3. Topp3 (7) Tröstpriser: The Dude(6), det hetaste namnet som går att ha, finns inget mer soft namn. Kolla gärna "The Big Lebowski" Arman(1), han är ju ändå medlem #10 MetoC7(0), vem skulle vi skratta åt om inte du var här? Ebeeto(2), känner domaren. Funnylin(6), kul namn. (Blir nog avstängd om jag inte skriver det... ) Zack(Väldigt många), jag är domare och bestämmer allt Xstreem (1 eller 2) - Han är lätt coolast på hela GTAsajten och resten av internet...! (yeah right...... ) Redigerad 9 januari, 2005 av Zack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 The resultat: 1. Okka (9) 2. Skribb (8) 3. Toppe (7) Tröstpriser: The_Dude(6), det hetaste namnet som går att ha, finns inget mer soft namn. Kolla gärna "The Big Lebowski" Arman(1), han är ju ändå medlem #10 MetoC7(0), vem skulle vi skratta åt om inte du var här? Ebeeto(2), känner domaren. Funnylin(6), kul namn. (Blir nog avstängd om jag inte skriver det... ) Zack(Väldigt många), jag är domare och bestämmer allt Du glömde: Xstreem (1 eller 2) - Han är lätt coolast på hela GTAsajten och resten av internet...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Du glömde: Xstreem (1 eller 2) - Han är lätt coolast på hela GTAsajten och resten av internet...! Aaa, hoppas han ställer upp i nästa president val. 1. Luddee Kowl Beeotch. 2. okka 3. Den där killen vad heter han... hmmm ajuste! Kung Food heter han. Edit: Den här topicen har 10 sidor. Redigerad 5 januari, 2005 av Kung Food Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Aaa, hoppas han ställer upp i nästa president val. 1. Luddee Kowl Beeotch. 2. okka 3. Den där killen vad heter han... hmmm ajuste! Kung Food heter han. Edit: Den här topicen har 10 sidor. Det är ett tecken!! Arman, skriv!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är någonting fel...kan inte riktigt sätta fingret på det. Vänta, jag har det snart...just det, JAG VANN INTE. Alltså är tävlingsledningen korrupt och jag avfärdar hela skiten som en stor bluff. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det är någonting fel...kan inte riktigt sätta fingret på det. Vänta, jag har det snart...just det, JAG VANN INTE. Alltså är tävlingsledningen korrupt och jag avfärdar hela skiten som en stor bluff. Jag kan "fixa lite", för rätt pris..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jaa, wow, Arman är ju den 10:e medlemmen! Såklart att han ska va med i toppen!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aboo flickor, tack så mycket alla som röstade på mig. Känns kul Snyggt jobbat Zack. Btw så är det inget underline på The Dude. Man kan ju till och med ha åäö som nick på gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Abooo Mohammed! oooh! Jag fick en röst!! Tack kowling!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Aboo flickor, tack så mycket alla som röstade på mig. Känns kul Snyggt jobbat Zack. Btw så är det inget underline på The Dude. Man kan ju till och med ha åäö som nick på gtasajten Ska fixa det genast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om du vill att nan ska skjuta dig sa maste dom veta vart du bor. Du e ju smart ju! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag känner mig oerhört.... neutral..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ooo jag såg The Big Lebowski nu ikväll igen Så jävla kul när nihilisterna kommer och slår sönder Dudes hus och han säger "Hey...this is a private residence, man..." Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Meh. Varför rösta på mitt nick? Det är ju sämre än en isglass på nordpolen. Men tack ändå, alltid smickrande att få veta hur uppskattad man är. Men inte fan räckte det, trede plats.. mummel, gruff... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ooo jag såg The Big Lebowski nu ikväll igen Så jävla kul när nihilisterna kommer och slår sönder Dudes hus och han säger "Hey...this is a private residence, man..." W0rd. Den filmen är nog den bästa jag sett. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Walla Habibi ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Meh. Varför rösta på mitt nick? Det är ju sämre än en isglass på nordpolen. Men tack ändå, alltid smickrande att få veta hur uppskattad man är. Men inte fan räckte det, trede plats.. mummel, gruff... Dom vill fjäska lite nu när du är moderator..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har det hetaste namnet på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag tycer i alla fall att jag borde vunnit eftersom "Foo Figthers" har tagit "mitt" namn som jag hittade på själv för att det är så bra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts