DaVa Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Har inte hittat någon sådan här tråd. som ni kanske vet så finns det en gångstig til madd dogs crib. följer man den hela vägen upp finns det en kart där. vill man ha en monster truck finns den ganska nära trucking uppdrage. om någon skickar en karta kan jag visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag tror att dom flesta redan vet de.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag viste inte det men jag vet vart man kan hitta en Monstr Truck!! Vid motorvägen när man precis kommer in i SF syd om vägarna som ser ut som två ringar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Lägger upp en karta som man kna pricka ut på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 inte hundra, eftersom den inte står kvar men kanske här..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag viste inte det men jag vet vart man kan hitta en Monstr Truck!! Vid motorvägen när man precis kommer in i SF syd om vägarna som ser ut som två ringar!! Heh, det är landet... inte San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Heh, det är landet... inte San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag viste inte det men jag vet vart man kan hitta en Monstr Truck!! Vid motorvägen när man precis kommer in i SF syd om vägarna som ser ut som två ringar!! Eller så kör man stadiumuppdraget i Los Santos, 8-track.. Då får man en Monster Truck också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Har inte hittat någon sådan här tråd. som ni kanske vet så finns det en gångstig til madd dogs crib. följer man den hela vägen upp finns det en kart där. vill man ha en monster truck finns den ganska nära trucking uppdrage. om någon skickar en karta kan jag visa Jag har sett en Kart vid den här viadukten nära sitt hem i Ganton.. Under bron där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 mm jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 !OBSERVERA! Den hära karten finns BARA där om man har klarat uppdraget Cuthroat Business (stavning). Monstertrucken finns vid Pilson Intersection (Tror det var det.. är inte 100%). Den finns även vid stadiumet i Los Santos om du klarar racet 8-Track där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts