RavenE Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Jag är ledsen för att jag gör en till Offtopic i detta forum, men det är mest med folk här! Hur gör man för att få en Quote på sin signatur? Jag har sett en rolig komentar som jag vill ha på min signatur, hur gör jag då? Än en gång: FÖRLÅT!! Edit: Som ni kan se på min signatur, så vart jag tvungen att skriva kommentaren ist för att göra en Quote... Redigerad 30 december, 2004 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag är ledsen för att jag gör en till Offtopic i detta forum, men det är mest med folk här! Hur gör man för att få en Quote på sin signatur? Jag har sett en rolig komentar som jag vill ha på min signatur, hur gör jag då? Än en gång: FÖRLÅT!! Edit: Som ni kan se på min signatur, så vart jag tvungen att skriva kommentaren ist för att göra en Quote... Trycker på quote knappen. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Trycker på quote knappen. *Flyttar* Men då jag trycker på den knappen, hur gör jag sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Men då jag trycker på den knappen, hur gör jag sen då? Klistar in den text du vill ha, och sen klickar du på "close all tags" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Men då jag trycker på den knappen, hur gör jag sen då? Du skriver ditt meddelande! Oj, trode du menade hur man quotar vanligt. Fast är det inte likadant? Redigerad 30 december, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 [ quote=personen]citat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Haha, hundar typ. ett exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 "Men ha-ha då, ditt pantade helvete..." Det är så du vill ha den? Då skriver du såhär: [quote=Skriven av Pico den 29dec:]"Men ha-ha då, ditt pantade helvete..."[/quote] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) På min signatur så blir det ju 2 @, både framför May och framför 19:35, varför? Hur ändrar jag det? Jag vill bara ha framför May. [ QUOTE=MetoC7 @ May 3 2003, 19:35]Vad betyder runka??? Redigerad 4 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 På min signatur så blir det ju 2 @, både framför May och framför 19:35, varför? Hur ändrar jag det? Jag vill bara ha framför May. [ QUOTE=MetoC7 @ May 3 2003, 19:35]Vad betyder runka??? Så står det, är nånting fel? Utan mellanrummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Rätt quote är: [ QUOTE=MetoC7, May 3 2003, 19:35]Vad betyder runka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Rätt quote är: [ QUOTE=MetoC7, May 3 2003, 19:35]Vad betyder runka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts