MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Varför kan jag ej ta bort ikoner på några saker jag har fått från MSN? Delete går inte, och jag vet inte vad filen heter i Lägg till/ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Högerklick på skrivbordet->Ordna ikoner efter->kör guiden rensa upp skrivbordet. "gay msn" ah...south park lyrik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Hmmm, ikonerna finns inte där EDIT: ha kommit in länkar på favoriter i Internet med.samma där går inte att höger klickas Edit2: och när jag öppnar internet, varje gång, så kommer det en lång blå ruta där nere, och en pop up...och inget hittat med S&D eller ad-aware Redigerad 30 december, 2004 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 MAFIA_KING: Har exakt samma problem som dig. Ingen som vet vad man kan göra åt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Har ni ställt in Ad-Aware rätt då? För det är ju inte bara att tuta och köra på en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det är väl inte msn? eller? hade det så innan men gick in på lägg till ta bort program och tog bort massa program som jag inte kände till och då försvann det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det enda man behöver ställa in är väll att man ska pricka i "Run full system scan" typ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Om jag kommer ihåg rätt så tog jag Lägg till/ta bort program och tog bort typ WhenUSearch. Vet inte om det var det jag tog bort då men jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Är det msn 7.0 du installerat? Om det var så för att förhindra detta så skall man klicka bort allt som har med toolbar, hotlinks och alla sånt skit! Det kommer fram i installationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) fan nevermind.. tänkte helt fel här..argh, radera meddelande..... Redigerad 30 december, 2004 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sånnt där fick jag också! Jag tog bort det som låg på skrivbordet, i favoriterna och sen gick jag till kontrollpanelen och tog bort lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts