Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vad har du tagit för kort än så länge? Det kommer bli ett jävla jobb att ta kort på varenda klädsel i alla butiker Sen om CJ rör sig olika i varje klädsel så kommer det antagligen bli ett hack i flashen sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag har köpt alla kläder på binco.. tänkte sedan klippa ut varje klädesplagg var för sej för att sedan lägga in på på en stillastående naken CJ med en rakad frisyr.. orkar inte testa varje variation för att ta bild på, men jag funderar om idén skall läggas på is tills pc-versionen kommer så man kan ta printscreens istället för att fota med digitalkamera på en tv-skärm.. nån som har tv-kort kanske orkar ta printscreen på varje klädesplagg var för sej och skicka som zip-fil till mig? obs: klädesplaggen måste "print-screenas" i CJ's egen garderob, inte i någon affär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thunder fart Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kan du inte lägga in hur mycket respekt o sexapil man får? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Du kan faktiskt vänta tills PC - Versionen släpps! Då kan man bara köra med Fraps så går det mycket fortare! Jag försökte koppla in mitt PS2 till datorn men det visade sig att jag hade TV - Out så det gick inte! Men du kan alltid fråga runt, så slipper du sitta med kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 kan du inte lägga in hur mycket respekt o sexapil man får??? jag vet inte hur mkt respekt och sex-appeal man får men om någon har en tabell som är lätt att förstå så går väll det att fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Hur går det med denna idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Skitbra idé!! Ser verkligen fram emot färdig produkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Är det någon som håller på med att göra en sån här eller är det bara så att det kommer få vänta helt till pc versionens kommst till sverige....vi som har spelat det ett tag nu (och dem flesta klarat spelet) kommer väl inte vara så intresserade av det så dags eller? tror inte att jag kommer bry mig så starkt då iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts