mickemannen Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 om nån har möjlighet och ork och kunskap kan man ju fixa en flash-grej där man kan välja grejer hur man vill se ut.. kan rita en prototyp i paint om hur jag menar,, kommer upp soon här.. typ som en dressupgrej med alla kläder som finns: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/dressup_cj.JPG arbete som krävs: * fota alla klädesplagg i alla affärer¨ * klippa ut varje plagg för sej och göra till nån slags layer * fixa bakrund för varje butik (gå in i varje affär och fota md IRL digitalcamera) * bygga allt i flash (jag kan inte) så om nån orkar kan ju den personen säga till och börja.. edit: exempel i form av dressup_tjej.. [Obs] naket [Obs] http://www.2adultflashgames.com/f/f-26.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jag har lånat ett ps2 av en polare och jag skulle kunna ägna min torsdag åt att ta bilder på så många kläder jag orkar, dock behövs nog uppgraderingar vartefter, så den som orkar kan ju försöka bygga upp nåt i flash där man kan byta ut enstaka bilder när nya bilder finns tillgängliga. jag har en rätt rutten cam, men ska fixa en ny så snart som det går (inom 2-3 månader) jag kan inte flash och letar därför efter en frivillig samarbetare, den som vill och orkar och kan; kontakta mig via PM sorry för dubbelpost men jag tyckte det blev bättre om jag gjorde en ny tråd för det här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Jag kan göra flash biten, om min dator tilllåter, men det brukar den göra om man ber snält. EDIT: fast nu vill den inte! Redigerad 30 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mycket bra idé!!! Men jag har inte kunskap eller program för att göra det, men det är en bra idé! Hoppas att många nappar på idéen och jobbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mycket bra idé!!! Men jag har inte kunskap eller program för att göra det, men det är en bra idé! Hoppas att många nappar på idéen och jobbar! HÖRUUUUUUU vf tar du min signature !!!!!! DU SKA TA BORT DEN FATTARU ! ! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Du har ju inte gjort den, det är en på GTAgaming som har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-83 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Och vad ska det vara bra för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Och vad ska det vara bra för? Så man kan prova på alla kläder, och hitta fina kombinationer, utan att behöva resa runt hela jämra San Andreas. Fin ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Så man kan prova på alla kläder, och hitta fina kombinationer, utan att behöva resa runt hela jämra San Andreas. Fin ide! perfekt, bekvämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Du har ju inte gjort den, det är en på GTAgaming som har Haha, ja. Daaagisbråk. Topic: Mycket bra idé. Fullfölj den gärna. Redigerad 30 december, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 tänkte bumpa ocvh meddela att imorgon (första januari) ska jag spela och fixa alla kläder och ta kort samt lägga in i datorn i mappar som är sorterade på detta vis: c:/mina dokument/gtasa kläder/"affär"/"klädestyp" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Lycka till! Ser fram emot det slutgiltiga resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Tar kort som i digitalkamera eller tar kort som i Video-in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 digitalkamera, hoppas på så bra resultat som möjligt.. visar exempel sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 När lägger du upp exempel?.. kan inte vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 När lägger du upp exempel?.. kan inte vänta om typ 1 timme (visar bara i bilder eftersom jag inte kan flash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det där verkar vara en bra idé tycker jag. En till sak jag tycker är att det här san andreas forumet verkar tråkigt, dåligt & livlöst eftersom jag inte skriver lika ofta i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 en beta-version i gif-format (hur menyerna typ ska funka) allt ska se ut ungefär som i gta:sa förutom de tidskrävande animatioerna där cj går ut och in ur garderoben och han kommer att stå still hela tiden och kläderna "trollas fram" beta 0.1 "kladval.gif" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jo, det här ser faktiskt bra ut!! Vad är den där bruna runda saken på bilden? Den ligger i hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 en beanbag som finns i alla safehome-garderober Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts