curry Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hej Alla! Ggpl.tk sajten skall uppdateras med rekord avdelning och annat krafs! Och det skall kanske komma en mafia avdelning! Vi håller på att jobba för fullt!!! (Till Hultenius tack för du la in oss i länk sidan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hej Alla! Ggpl.tk sajten skall uppdateras med rekord avdelning och annat krafs! Och det skall kanske komma en mafia avdelning! Vi håller på att jobba för fullt!!! (Till Hultenius tack för du la in oss i länk sidan ) Och vad är det för nått??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Och vad är det för nått??? det är hans sida sidan heter Ggpl.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 det är hans sida sidan heter Ggpl.tk Jo det fattade jag faktiskt(så trög är jag inte)jag undrade vad det var den innehöll...förlåt om jag var otydlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Jo det fattade jag faktiskt(så trög är jag inte)jag undrade vad det var den innehöll...förlåt om jag var otydlig Innehållet är en GTA 3 Avdelning med Rekord avdelning (dodo rekord och andra rekord). Sen en GTA vice city avdelning och en mafia avdelning. Hej Svejs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Den funkar ju inte.. Kommer bara grå bakgrund.. Kanske de som é meningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Den funkar ju inte.. Kommer bara grå bakgrund.. Kanske de som é meningen? Nja ! Om du kollar lite längre ner så står det skippa introt. Men sidan ser inte så snygg ut det är därför vill jobbar på en uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 skit snygg sida! men en sak: varför just gta 3 och mafia? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag kommer inte in på sidan varje gång jag försöker står det kan inte hitta värden vid denna tidpunkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Nja. Spray´s servrar är lite tröga vid vissa tidpunkter. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 (redigerad) okej då fattar jag whih nu kom jag visst in Redigerad 11 december, 2002 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts