NamChai Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Kan ni inte bara sluta fan. Har suttit och snackat med min morsa om dethära och kl e nu 5:10 o jag ska sova nu. Vill ha tillbaka min famij :'( saknar dom och jag kommer inte träffa dom mer. Ville bara säga hej då en sista gång. Men det går inte dom finns inte :'( jag skiter i vad ni tycker ni behöver inte ha medkänsla. om ni bara kände hur det kändes så skulle ni veta hur jävligt det är. Ni som har förlorat nån släkting borde veta hur det känns och jag har förlorat minst 10 släktingar :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Beklagar så jävla mycket. Att säga att jag vet hur det känns att bli av med så många nära hade varit fel, men jag vet hur det känns att förlora familjemedlemmar i olycka. Hoppas att du klarar dig relativt bra. Jag är skit-ledsen för alla som inte får träffa sina släktingar igen efter katastrofen. Ni som vill fortsätta att påstå att ni totalt skiter i hela situationen eftersom ni inte är direkt anhöriga kan väl göra det. Eller så ger ni fan i det... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Bryr mig inte, kalla mig känslokall, ingen jag känner är där, bra för dom då. Och ärligt talat så håller jag med StellHell. Edit: tråkigt för dig NamChai Redigerad 30 december, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Bryr mig inte, kalla mig känslokall, ingen jag känner är där, bra för dom då. Och ärligt talat så håller jag med StellHell. Edit: tråkigt för dig NamChai Om du säger tråkigt till nam så bryr du ju dig ändå?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 nej, jag bara skrev för att ingen ska få ett ryck Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Hur kan du inte ha några känslor alls för alla människor som dog i katastrofen. Tänk alla barn som blev av med sina föräldrar. Tror inte du är lika känslokall bakom din lysande skärm. Här är iallafall en intressant bildserie OBS! Man ser ansikten på döda.. http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/12/27/418629.html?i=21 http://koti.mbnet.fi/speedou/Tsunam/ruumiita4ft.jpg R.I.P Redigerad 30 december, 2004 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Tyvärr har du fel mademan, jag bryr mig inte ett skit, det rör inte mina nära och kära. Och om bilderna, orka kolla på dom. har andra saker att göra än att glo på döingar. Made man, det rör forfarande inte mina nära och kära, orka! hmm, snart måste ju pixi komma och skriva hur ovärdig man är som människa för att man inte tycker som andra. Redigerad 30 december, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Tyvärr har du fel mademan, jag bryr mig inte ett skit, det rör inte mina nära och kära. Och om bilderna, orka kolla på dom. har andra saker att göra än att glo på döingar. Made man, det rör forfarande inte mina nära och kära, orka! hmm, snart måste ju pixi komma och skriva hur ovärdig man är som människa för att man inte tycker som andra. ja nu kommer jag. Du är en känslokall kossa. Punktslut Redigerad 30 december, 2004 av pixi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det finns ju en bunt idioter här alltså... Jag har flera vänner där nere och några som redan har dött. Fyfan, pallar inte Gtasajtens forum när det gäller att diskutera, eftersom en del är helt pantade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Fyfan, pallar inte Gtasajtens forum när det gäller att diskutera, eftersom en del är helt pantade. Håller med till 100%! iof e jag alldrig med i disskutionerna men jag läser dom Redigerad 30 december, 2004 av Copstar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Om du menar att jag är puckad så är du också en känslokall kossa Om du menar att andra över här är puckade. Så håller jag med dig.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Uhm, denna tråden går fan också åt rent fel håll! Enligt mig iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) glöm det jag sa tidigare, tycker synd om dom, tråkigt... Fast som urachez sa, det blir ju inte bättre för att man visar 24/7 på nyheterna. Edit: ändrade mig inte för att jag läste era poster, som man inte ens orkar läsa. Redigerad 30 december, 2004 av MAFIA_KING Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 OMG kolla denna bilden! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 fattar varför han sprang Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Tycker som StellHell&CO..... Jag bryr mig inte om det som har hänt... visst e det hemsk och det är synd om dom som är drabbade, men så länge som ingen som jag känner är död/skadad så.. bryr jag mig inte.. Redigerad 30 december, 2004 av GiZmo Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) kan ni inte bara SKITA i att diskutera det!! slå på NBC elelr nåt istället för att ha en ursäkt för att förolämpa folk1!! EDIT: och detta JÄVLA kedjebrev över msn som säger att man sak ha en ros framför sitt msn-namn är ju bara heldrygt ju? hur hjälper jag barnen och alla andra som förlora sina ägodelar och anhöriga genom att sätta en tecknad ros framför mitt msn-alias? Redigerad 30 december, 2004 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 alltså vad folk måste lära sig är att skriva endast när de bryr sig. Om folk som fullständigt skiter i denna naturkatastrof INTE skrev det i en topic som helt klart verkar vara för folk som bryr sig så skulle sånt här tjafs aldrig uppstå. Om någons mamma har dött så lovar jag dig: DU BEHÖVER INTE GÅ OCH SÄGA ATT DU INTE BRYR DIG TILL HONOM! Han/hon skulle ändå inte vilja höra det. Så varför skriva det här? Visst jag har inte gråtit eller så för de som dött och deras familjer men visst fan tycker jag det är synd. Men det är bara jag, andra får tycka vad de vill. Men bryr ni er inte, så håll det för er själva.. Komigen nu grabbar. Man Måste inte alltid säga vad man tycker. Det handlar inte om att vara känslokall eller så, det gällar att förstå hur man ska bete sig som människa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 OMG kolla denna bilden! Shit, inte trodde jag dom var så stora! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ååh är inte ni iriterade över alla kedjebrev som har kommit på msn? Tex: Du skall skicka detta till alla som är online på din lista för att hedra dom döda i Thailand och alla andra länder. Gör du inte det så är du en känslokall person. Eller: Klockan 21:00 så håller vi en tyst minut på msn för att hedra alla som omkom i jordbävningen. Jag fick 21:00,22:00,23:00,00:00 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts