StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jo, eftersom våra kära vänner pixi och SAAB inte ville ha några andras åsikter om katastrofen så får vi som inte tycker lika dant som dessa 2 indevider skriva fritt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vaf*n detta är utfrysning. Vi får väl ha vilka åsikter vi vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vaf*n detta är utfrysning. Vi får väl ha vilka åsikter vi vill. Men inte vi? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det här är bara mobbat. Samtliga inblandade i denna fejd borde varnas, inklusive StellHell. Han kan varna sigsjälv... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jo, eftersom våra kära vänner pixi och SAAB inte ville ha några andras åsikter om katastrofen så får vi som inte tycker lika dant som dessa 2 indevider skriva fritt här. hahahahahha fan vad patetisk du är stell. Jag sitter och garvar för mig själv. HAHAHAHHAHAHA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Snälla. SAAB, pixi; Jag råder er att läsa i eran egna topic innan ni kommer hit och skriver. Allt snack om utfrysning? Det är precis det ni har gjort i eran topic. här får bara dom som verkligen bryr sig skriva. Det tycker jag är utfrysning om nått? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 hahahahahha fan vad patetisk du är stell. Jag sitter och garvar för mig själv. HAHAHAHHAHAHA Japp håller med. Ebeeto: Håller med dig också. Vi borde bli varnade allihopa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Japp håller med. Ebeeto: Håller med dig också. Vi borde bli varnade allihopa. Ja visst, varna oss, vi har åsikter! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Stell. Vi ville bara inte ha dit dig. eftersom de ända du vill är att bråka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 SAAB och pixi, sluta gadda ihop er; det råder inget gott. Lägg av med skitsnacket, och till sist. Gå och lägg er! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sluta vara så elak så kanske vi slutar också.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Orka lyfta på rumpan å gå till sängen. Sen kan du sluta va elak precis som pixi säger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sluta vara så elak så kanske vi slutar också.. Ni beter er som 3-åringar och klarar inte av folk som inte tycker lika dant som er. Det är väl klart som karvspad att man blir så in i helvete förbannad! Det är vid sånna här tillfällen man vill gå ut på stan, sparka ner en gammal kärring, döda hennes hund och våldta hennes barnbarn. Men eftersom man bara kan drömma så. Ang. Naturkatastrofen så är det såhär: Jag känner ingen där nere, jag har inte kollat på nyheterna hela denna veckan, kommer inte kolla på nyheterna, skiter i allt som har hänt där nere och kommer skita i allt som händer där nere så länge folk jag känner håller sig borta från området. Så känner jag och jag skiter i vad ni tycker och vad ni tycker om det. Och ang. att allt jag vill är att bråka så har du mycket fel. Vi skulle byta liv för en dag så kanske, fast bara kanske du skulle förstå varför jag resonerar som jag gör. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Sluta betee dig som en tre åring....... Redigerad 30 december, 2004 av pixi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Eftersom jag inte känner någon där så är jag inte påverkad. Kollar inte på nyheterna så ofta heller, det har jag ingen anledning till. Men jag säger inte emot att det är sorgligt att katastrofen har inträffat... Men jag sörjer inte nämnvärt över det... Folk dör och folk föds... Jag hade ju självklart sörjt om någon jag kände var drabbad... Nej, nu ska jag gå och lägga mig, godnatt och far väl... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sluta betee dig som en tre åring....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Sluta betee dig som en tre åring....... sluta du bete dig som fem sex åringar då Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ni beter er som 3-åringar och klarar inte av folk som inte tycker lika dant som er. Det är väl klart som karvspad att man blir så in i helvete förbannad! Det är vid sånna här tillfällen man vill gå ut på stan, sparka ner en gammal kärring, döda hennes hund och våldta hennes barnbarn. Men eftersom man bara kan drömma så. Ang. Naturkatastrofen så är det såhär: Jag känner ingen där nere, jag har inte kollat på nyheterna hela denna veckan, kommer inte kolla på nyheterna, skiter i allt som har hänt där nere och kommer skita i allt som händer där nere så länge folk jag känner håller sig borta från området. Så känner jag och jag skiter i vad ni tycker och vad ni tycker om det. Och ang. att allt jag vill är att bråka så har du mycket fel. Vi skulle byta liv för en dag så kanske, fast bara kanske du skulle förstå varför jag resonerar som jag gör. Tänker inte du på vad du skriver? Du verkar vara en väldigt känslokall människa om du inte ens bryr dig det minsta. Tur som det är, så är det väl inte alltför många som tänker som dig. Tänk om du själv var där nere och samtliga personer här hemma i Sverige skulle skita i dig.... Jag bara undrar....skulle du vara lika hård då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Tänker inte du på vad du skriver? Du verkar vara en väldigt känslokall människa om du inte ens bryr dig det minsta. Tur som det är, så är det väl inte alltför många som tänker som dig. Tänk om du själv var där nere och samtliga personer här hemma i Sverige skulle skita i dig.... Jag bara undrar....skulle du vara lika hård då? Jag verkar inte vara någonting. Jag är en känslokall människa och det kräver mer än vad du tror att klara av det. Och snälla, sluta gämföra så dumma saker. Om du hade läst hela min post så hade du lagt märkte till: "så länge folk jag känner håller sig borta från området" Hade någon jag känner varit där nere just nu skulle det vara en helt annan sak. Nu är det inte det och då bryr jag mig inte. Det samma var under WTC olyckan. Folk tyckte jag var tokig som inte kände medlidande för alla som dog. Men vet du vad, det skiter jag i. Jag sköter mitt eget liv på det sättet jag vill och ni andra får sköta era liv hur fasiken ni vill. Bara jag slipper höra erat babbel om att jag är en sämre människa för att jag inte känner likadant som er. Puss och god natt! Redigerad 30 december, 2004 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Jag är en känslokall människa och det kräver mer än vad du tror att klara av det. Hade någon jag känner varit där nere just nu skulle det vara en helt annan sak. Nu börjar jag fundera på om du är dum på riktigt eller om du bara låtsas. Om du försöker förstå vad du egentligen skriver så ger du dubbla budskap... Behöver jag kommentera något mer för att du skall förstå? Redigerad 30 december, 2004 av janne5050 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts