Jump to content

Naturkatastrofen

pixi
 Share

Recommended Posts

Jag hade nog inte mått så bra. Därför hoppas jag att alla som överlever får den vård de behöver för att kunna lägga de tyngsta delarna av detta åt sidan och fortsätta sitt liv.

Det håller jag med om. Men nu har det inte drabbat mig, så jag bryr mig inte.

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 90
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Det håller jag med om. Men nu har det inte drabbat mig, så jag bryr mig inte.

Jag tror det är väldigt få som bryr sig om vad du tycker.

Nej, jag säger inte att alla bryr sig om vad jag tycker för det...

Så v.v och sluta och missbruka "jag bryr mig inte" då det inte leder till något annat än ytterligare meningslösa diskussioner om vad du tycker...

Redigerad av janne5050
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste väl hålla med Joey lite. Jag tycker väldigt synd om dom som är där och alla barnen som har dött osv, men jag skänker inga pengar eller så för jag orkar inte bry mig så mycket. Sen är det faktiskt rätt jobbigt när tv osv börjar ignorera andra saker och bara visar grejer om katastrofen. Lixom, på nyheterna visar dom samma saker flera gånger om dan. Speciellt nu när dom har extrasändningar hela tiden. Kan dom inte tänka lite på oss som INTE har förlorat folk, som vill leva vidare som vanligt. Måste man påminnas överallt om det där? Sen finns det nog folk som har varit med om det där som inte heller vill påminnas om det, utan helst vill glömma.

Men som sagt, jag tycker det är hemskt, men det är lite jobbigt när det snackas om det ÖVERALLT...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor