Bubbli Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Och mäkta onödigt... okänsligt också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Och mäkta onödigt... okänsligt också . Ingen av mina släktingar har dött, så jag bryr mig inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ingen av mina släktingar har dött, så jag bryr mig inte.. de visste nog inte om att det skulle hända, så de kan inte skylla sig själva. skulle det vara ditt fel om du typ satt och spelade dator och var helt ovetandes om den galna hästen som hade fått nog av runkning och ville knulla, aja, han stog i rumet intill och hade brytit sig in genom taket och hoppade helt plötsligt på dig och körde sin långa häst penis i din röv, skulle det vara ditt fel då? nej det är det inte. samma sak i asien, fast utan hästar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 de visste nog inte om att det skulle hända, så de kan inte skylla sig själva. skulle det vara ditt fel om du typ satt och spelade dator och var helt ovetandes om den galna hästen som hade fått nog av runkning och ville knulla, aja, han stog i rumet intill och hade brytit sig in genom taket och hoppade helt plötsligt på dig och körde sin långa häst penis i din röv, skulle det vara ditt fel då? nej det är det inte. samma sak i asien, fast utan hästar! Det jag menar är ju att om du åker till landet "bananbabibong" som är känd för att det regnar bananer och folk dör av det varje år. Då vet du ju att det kan inträffa när du är där. men ändå så åker du eftersom dom har nånting du vill se. Och så kanske det börjar regna bananer när du är där. Och du dör. Då är det ju ditt fel eftersom du valde och åka dit trots riskerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 du åker till usa, blir skjuten och rånad, är det ditt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 du åker till usa, blir skjuten och rånad, är det ditt fel? Ja, om jag visste att dom rånar folk där så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ja, om jag visste att dom rånar folk där så. Det där argumentet håller inte. Livet ska vara riskfyllt. Annars kan du ju ta din familj och bygga en bunker som står emot allt och sätta er där. Gå bort från huset. Det kanske börjar brinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 de visste nog inte om att det skulle hända, så de kan inte skylla sig själva. skulle det vara ditt fel om du typ satt och spelade dator och var helt ovetandes om den galna hästen som hade fått nog av runkning och ville knulla, aja, han stog i rumet intill och hade brytit sig in genom taket och hoppade helt plötsligt på dig och körde sin långa häst penis i din röv, skulle det vara ditt fel då? nej det är det inte. samma sak i asien, fast utan hästar! Så kan man ju.. Också formulera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det finns väll ingen stans där dom inte rånar folk ? Och hur skulle alla som åkte dit veta att detta skulle hända? Bara för att det området är sånt. Som att säja "Det är ditt fel att du drunknar" för att man vet att det händer att människor drunknar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) du blir träffad av en blixt i pallet, är det ditt fel? Redigerad 30 december, 2004 av FylleSpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Ja ni, hur fan många gånger ska man förklara?! Åker jag till ett område som drabbas av orkaner varje år, och folk utfärdar varningar, Åk inte till bananöarna, orkaner där. Men så åker jag ändå. Och så blir jag träffad av en flygande bräda som har kastats från en orkan som träffar mig i ögat som åker tvärs egenom kroppen och ut genom skithålet. Visst fan är det mitt eget fel då. Redigerad 30 december, 2004 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det där argumentet håller inte. Livet ska vara riskfyllt. Annars kan du ju ta din familj och bygga en bunker som står emot allt och sätta er där. Gå bort från huset. Det kanske börjar brinna. Så kan man ju också säga det, sluta tyck synd om snorungarna som har blivit bortspolade då, eller folk som har förlorat sina partners, livet är riskfyllt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det spelar ingen roll vems fel det är. Det är otroligt sorgligt och folket där nere behöver hjälp. Sen att du inte blir berörd när över 100 000 människor dör kan tyckas märkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Wave of Destruction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det spelar ingen roll vems fel det är. Det är otroligt sorgligt och folket där nere behöver hjälp. Sen att du inte blir berörd när över 100 000 människor dör kan tyckas märkligt. Jag känner ju inte dom? Varför ska jag då bry mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Så kan man ju också säga det, sluta tyck synd om snorungarna som har blivit bortspolade då, eller folk som har förlorat sina partners, livet är riskfyllt. Jag tycker synd om dem. Vi kan liksom inte förstå hur jobbigt det måste vara att vara där nere. Se en massa lik och sådant som ligger på gatan. Ha vart med om själva katastrofen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag tycker synd om dem. Vi kan liksom inte förstå hur jobbigt det måste vara att vara där nere. Se en massa lik och sådant som ligger på gatan. Ha vart med om själva katastrofen. Visst, det är synd om dom. Det skrev jag från början. Men jag bryr mig inte på sånt sätt att jag donerar pengar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag känner ju inte dom? Varför ska jag då bry mig? Du är onekligen skum. Tänk på alla dom barn som mist sina föreldrar/syskon. Tänk hur du själv skulle mått om du hade varit med om en sån här grej? Detta kommer lämna svarta hål inombords på alla dom som upplevt olyckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Du är onekligen skum. Tänk på alla dom barn som mist sina föreldrar/syskon. Tänk hur du själv skulle mått om du hade varit med om en sån här grej? Detta kommer lämna svarta hål inombords på alla dom som upplevt olyckan. Visst, det är synd om dom. Det skrev jag från början. Men jag bryr mig inte på sånt sätt att jag donerar pengar och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Du är onekligen skum. Tänk på alla dom barn som mist sina föreldrar/syskon. Tänk hur du själv skulle mått om du hade varit med om en sån här grej? Detta kommer lämna svarta hål inombords på alla dom som upplevt olyckan. Jag hade nog inte mått så bra. Därför hoppas jag att alla som överlever får den vård de behöver för att kunna lägga de tyngsta delarna av detta åt sidan och fortsätta sitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts