luddee Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 min 14 åriga kompis... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 En lärare från vår skola är borta, samt massa andra av mina nära. Donerade 100:-, jag är så jävla fattig men det är det bästa jag kan göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det är ju kul att man får skriva som man tycker? Visst får man det men när man skriver som du göra visar du bara att det fattas något i ditt huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Visst får man det men när man skriver som du göra visar du bara att det fattas något i ditt huvud. Ta't lugnt för gnu, försök uttrycka dig som en sansad människa. Däremot har du en poäng. Joey, om du är ute och promenerar och en galning med raketgevär spränger dig åt fanders, är det ditt fel då? Bara för att du var ute och promenerade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Visst får man det men när man skriver som du göra visar du bara att det fattas något i ditt huvud. Jaså? Bor man i ett sånt land, ta tex Japan ir Kina. Det är ju ganska katastrofdrabbat... Visst fan får man skylla sig själv om man bor där när man vet att det är ett sådant område. Det är vad jag tycker. Skulle Sverige drappas av en massa skit, inte fan skulle jag bo här då. Redigerad 30 december, 2004 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Korkat inlägg! Behöver inte säga mer.... Schyst signatur förresten, om det vore så att du var torr bakom öronen och hade uppnåt laglig ålder för att bruka tobak. Och det där hör ju mkt till topic också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ta't lugnt för gnu, försök uttrycka dig som en sansad människa. Däremot har du en poäng. Joey, om du är ute och promenerar och en galning med raketgevär spränger dig åt fanders, är det ditt fel då? Bara för att du var ute och promenerade? Sure. Joey: Kan fortfarande inte se varför det skulle vara turisternas fel att de dog av flodvågen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 min 14 åriga kompis... :'( e han död eller saknad??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) e han död eller saknad??? Troligtvis död, annars skulle han nog inte valt :'( -smileyn. Btw, mikolan 5000 kr? Hur rik är du...? Redigerad 30 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ta't lugnt för gnu, försök uttrycka dig som en sansad människa. Däremot har du en poäng. Joey, om du är ute och promenerar och en galning med raketgevär spränger dig åt fanders, är det ditt fel då? Bara för att du var ute och promenerade? Om jag visste att han skulle komma springandes och spränga mig åt fanders, så ja Joey: Kan fortfarande inte se varför det skulle vara turisternas fel att de dog av flodvågen. Nä, okej. Jag ger mig. Vi säger såhär då. Du bor i ett land, som du vet drabbas av orkaner, flodvågs,galna kossor, och rabiessmittade hundar några gånger per år. Om du dör då, så har du ju dig själv och skylla. Eftersom du visste att det landet drabbas av sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 SAAB, Han menar ju att chansen finns. Åker man till ett ställe där det sker mest jordbävningar i världen så får man ju förstås skylla sig själv till viss del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 SAAB, Han menar ju att chansen finns. Åker man till ett ställe där det sker mest jordbävningar i världen så får man ju förstås skylla sig själv till viss del. PRECIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Tycker inte man får skylla sig själv. Såna här stora vågor kommer ju inte direkt en gång om dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Tycker inte man får skylla sig själv. Såna här stora vågor kommer ju inte direkt en gång om dagen. Nej nej, inte engång om dagen precis. Men chansen finns ju alltid, och har det hänt flera gånger, så händer det säkert igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Nej nej, inte engång om dagen precis. Men chansen finns ju alltid, och har det hänt flera gånger, så händer det säkert igen. Just de och då får man inte skylla sig själv. De som var där hade enormt mycket otur för att de planerade semestern där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Tycker inte man får skylla sig själv. Såna här stora vågor kommer ju inte direkt en gång om dagen. Nej, det har jag inte sagt heller. Men som jag sa, chansen finns. Och om man inte har det i bakhuvudet så får man skylla sig själv. För det finns inget förbestämt att precis när Sven Svensson ska åka till thailand på solsemester så kommer det inga orkaner eller jordbävningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ja, va fan ska man utomlands och göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 det händer nog inte ofta i det där landet. de kan ju inte tänka typ: "jahupp, om exakt 10 minuter, 13 sekunder och 12 hundradelars sekund så kommer en enorm flodvåg att skölja iväg mig och alla andra på stranden. får skynda mig och sola så jag får sola de sista minuterna istället för att kuta" min kompis grannar är döda alla utom en, pappan. mamman och barnen är döda. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det känns lite jobbigt att många barn blivit föräldralösa. Fast...stannar de kvar i sydostasien så fungerar de ju som en normal del av samhällets bottenskikt. *ett grymt skämt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Alla verkar ha svårt och fatta vad jag menar..... Japan, flodvågor, orkaner, etc etc etc. Bor du där?...Muhahah, skyll dig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts