g-unit89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jag startade ett krig vid ´västra delen av stranden i Ls men som alla vet så hamnar dem lila idioterna i vattnet och ja vet ej hur man dödar dem där så jag sket i att döda dem och stack därifrån men plötsligt när kriget slutade så belv den delen där ja krigade lite gråaktig och nu finns där inga balls och jag kan inte kriga där.... VAd ska jag göra??? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Leta mera. Kommer det inte upp något har det buggat sig. Annars kan du prova att ladda om. Eller spara och ladda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 om dom kommer i vattnet så kan du testa att kasta ner några granater eller satchels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts