Addepladde Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Är det någon som kör Ghost recon 2 här? Om det är nån som kör online på xbox kanske vi kan köra Själv tycker jag det är j*vligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Har det kommit ut? Aha Xbox, vet du när dte kommer på PC? Och nej, jag orkar verkligen inte söka, jag är på för dåligt humör för det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag har det, men har fastnat på detta j*vliga uppdrag med convoyen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Releasedatum: 1:a kvartalet 2005 Så stog det på webhallen.com iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 det äger har till xbox, kommit till 5 uppdraget när man e själv och ska köpa xbox live så att man kan spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 det äger har till xbox, kommit till 5 uppdraget när man e själv och ska köpa xbox live så att man kan spela online. Säg till när du har köpt xbox live, då kan vi bestämma när vi ska spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Hur fungerar det där med xbox live igentligen? Kostar det för alla spel eller hur ligger det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Hur fungerar det där med xbox live igentligen? Kostar det för alla spel eller hur ligger det till? När man köper det får man med 1 års betalning, när det året har gått så får man beställa hur många månader man vill spela. Alla spel kostar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När man köper det får man med 1 års betalning, när det året har gått så får man beställa hur många månader man vill spela. Alla spel kostar. Vad kostar det att göra ett konto då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad kostar det att göra ett konto då? Det kostar inte att bara göra ett konto men när du har aktiverat kontot så kommer du få betala i måndaden om du inte fick med 1 år när du köpte xbox live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det kostar inte att bara göra ett konto men när du har aktiverat kontot så kommer du få betala i måndaden om du inte fick med 1 år när du köpte xbox live. Jaha, men vad kostar det att kunna spela xbox live i ett år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Woohoo, det finns till xbox! Hade tänkt köpa till ps2 efter att ha klarat ut ettan på ps2 flera gånger men blev tveksam när det ska finnas "framtida" vapen med. Får väll be mormor ge mig det till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jaha, men vad kostar det att kunna spela xbox live i ett år då? Vi betalade runt 600:- och då fick vi ett år med, men jag vet inte det fasta priset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts