Grötmannen Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Förhoppningsvis drar ja ut å "leker" me ett par kompisar... annars lägger jag mig på sängen och gråter igenom hela nyårsafton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) vadå vad vet du om det..... till StellHell Redigerad 30 december, 2004 av Sofie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ska till kusinerna å sova över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ska va me familjen och 2 andra familjer å chilla med 2 polare, från dom 2 familjerna.. hoppas jag inte krånglar till allt nu.. Men iallfall, vi ska chilla å typ se på fyverkerier å äta god mat å så. Ush" Chilla" jag hatar de ordet.... hehe men men jag ska vara me en kompis orkar inte supa nu...jag sparar pengar iför alla studentfester som är på ingång .. då jvälar blir de Fest* Mvh /Martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ska sticka ner huvudet i marken och vänta på att det här ruttna året tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ska sticka ner huvudet i marken och vänta på att det här ruttna året tar slut. Samma här. Det här året har inte varit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag och två polare ska utt och terrorisera min hemstad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 spela cs o dricka coca cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hänga med morsan och farsan eller gå på ravefest? Vad ska ni hitta på till nyår? Jag ska shotta explorer med polarna (jag vet, budgetlösning men fan så kul det kan va) och sen gå hem till mina systrar och festa med dom och deras vänner. Jag ska smälla smällare nått så ända in i helvete!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ich bin drunk already Fan va konstigt det känns att kommer ifrån festen om ta det lungt en stund. Vi ses senare flickor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Kom just hem från en fest. så nu var mor lite arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 har alla ni mesar redan gått o lagt er? de e nyår, man ska fan inte sova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 superingo har en poäng.. Jag är pisspigg, kopplade av med en runda San Andreas nyss. Hade lekt med guran också om det inte vore för att den var hos morsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag har fasiken inte gått o lagt mig än serru! Bara 3 pers innne på forumet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag är vaken... Christina Aguilera på ZTV som enda sällskap. Jag har inte ens druckit en öl... Jävla nykterist-afton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Själv sitter man och kollar på TV-shop eller något liknande Väldigt skojjigt, finns inget att se på TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Den store Ebeeto siar om det nya året: - Det kommer att suga ännu mer än det tidigare året - USA kommer att bli utsatta för ännu en terrorist-attack - TV- och dator-spel får ett bra år - MTV får ett dåligt år - Priset på hundmat går upp - Priset på vanliga Magnum kommer att stanna där det är nu, och inte höjas ytterligare nästa sommar (önsketänkande, mycket ovisst) - Thailand-skiten kommer att få mycket utrymme i TV under januari - Funnylins makt på forumet kommer att minska, och en motståndsgrupp kommer att smyga ut ur skuggorna och ta över Redigerad 1 januari, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Funnylin's makt minskar endast i solljus. Det här nyåret sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Det här nyåret sög. Ewrd. Det toksög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ewrd. Det toksög. Sög den en tok ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts