KalleR Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) det stora fyrverkeriet har ställts in pga katastofen i sydostasien... jävla skit, blir ju inte nyårsafton utan det!! ska festa hemma hos en polarse polare :/ blir ett gäng goa grabbar... vi kanske även ska vara så serriösa så vi donar nyårskäk, får se Redigerad 30 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jag ska bomba grannen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jag ska bomba grannen! Det låter ju som ett måttligt normalt nöje att ägna sig åt. Själv ska jag massakrera ensamstående mödrar på konsum! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 det stora fyrverkeriet har ställts in pga katastofen i sydostasien... jävla skit, blir ju inte nyårsafton utan det!! ska festa hemma hos en polarse polare :/ blir ett gäng goa grabbar... vi kanske även ska vara så serriösa så vi donar nyårskäk, får se damn... lider med dig.. tur att vi redan har köpt raketer... om nu min föräldrar skulle tänka så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska va me familjen och 2 andra familjer å chilla med 2 polare, från dom 2 familjerna.. hoppas jag inte krånglar till allt nu.. Men iallfall, vi ska chilla å typ se på fyverkerier å äta god mat å så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Va med två kompisar och terra en av kompisarnas kristna grannar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 det stora fyrverkeriet har ställts in pga katastofen i sydostasien... jävla skit, blir ju inte nyårsafton utan det!! ska festa hemma hos en polarse polare :/ blir ett gäng goa grabbar... vi kanske även ska vara så serriösa så vi donar nyårskäk, får se Det är förjävligt, Barometern brukar ju ställa till med ett riktigt fint fyrverkeri.. Jag stannar i Borgholm i år iaf så jag lider iaf inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag fattar inte varför dom ställer in det? Visst det är sorgligt och så, men ska vi sitta hemma och ruttna bara för dom inte har det kul? de flesta har väl kasnke skänkt lite pengar och sånt, men ska dom begära att vi ska avsluta våra vanliga liv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska vara hemma, min Gudmor och Gudfar ska komma... Och deras barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska typ gå runt och göra ingenting med ett par polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska sitta hemma och glo ut genom ett fönster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ska vara med vänner och spränga världen med våra raketer..... kan något vara roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ska nog sitta här o glo på diverse forum.. som alla andra dagar på året.. har man inget liv så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Har 10 blågul som väntar. Redigerad 30 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska sitta hemma och glo ut genom ett fönster. hahaha det hördes så jävla roligt när man läste det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ska nog sitta här o glo på diverse forum.. som alla andra dagar på året.. har man inget liv så.. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ingen aning. Ska vara med familjen tror jag. kanske dra ut på fest. får se om något dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Har 10 blågul som väntar. Man kan ju inte dricka Öl på nyårsafton Moet och drinkar plus nyårsmiddag med mina kompisar sen glider vi väl till nån fest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det är förjävligt, Barometern brukar ju ställa till med ett riktigt fint fyrverkeri.. Jag stannar i Borgholm i år iaf så jag lider iaf inte.. jo det brukar ju vara skitbra! tycker dom kunde ha nåt litet iallafall... idag har man inhandlat fattigmansskumpa att skåla med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska till en kompis och ha jätte roligt med min lilla syster jag aldrig fick dricka måttligt och ha allmänt kul Varför supa sig redlös alla andra helger men just nyår så ska du supa måttligt.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts