The Dude Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hänga med morsan och farsan eller gå på ravefest? Vad ska ni hitta på till nyår? Jag ska shotta explorer med polarna (jag vet, budgetlösning men fan så kul det kan va) och sen gå hem till mina systrar och festa med dom och deras vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ska umgås med bäbis-syrran fram tills klockan halv sju, då farsan kommer hem. När han väl är hemma ska vi väl dricka starkdricka och kolla fyrverkerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Själv ska man vara hemma och ha middag med klasskompis och dennes kompis föräldrar. Äta struts asgott . Som jag minns det iallafall. Som sagt äta... Cheacka the fireworks . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ska på nyårsfest och dricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Min familj ska till min polares familj. Så de blir väll att vara där och smälla raketer och sånnt skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag ska skjuta raketer och smälla av mejj mina fingrar med polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag ska ligga med huvudet ner i marken och skrika som en liten bäbis som inte får som han vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Skjuta raketer hejvilt med min polare och troligen förlora diverse kroppsdelar med min försiktighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Äta mat och sedan Cheesecake. Hoppas de iaf och sen ha de trevligt me familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jaa va kan man hitta på med 12¤12 miniraketer 2 påsar fulla med små saker "Funderar" "Funderar vidare" "Mackomonster har kommit på nåt" Ja man kan ju smälla!! Ska äta hemma sedan dra till kompisarna Bomb lite minirakter o somna kl 6.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag ska fira Nyår med hela släkten...och några av dem ska sova över här i två dagar också... typ 15 pers, ska bli skoj hur det går med 15 extra pers i huset i mer än två dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Äta kalkon med släkten, spränga saker ingår även på schemat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ska till en polare och supa mig redlös. Just precis, supa; Inte dricka. Jag ska på min höjd dö på köpet. Ska vara rätt kul sätt att dö på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ska till en polare och supa mig redlös. Just precis, supa; Inte dricka. Jag ska på min höjd dö på köpet. Ska vara rätt kul sätt att dö på.. Nej nej nej om du misslyckas så får du en rejäl huvudvärk testa ej snälla!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ja Stell, misslyckas inte! Dö för allt i världen!!!!111 :'( Fint tankesätt mackomonster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jag ska vara hemma hos moran och käka godis och smälla som fan sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Nej nej nej om du misslyckas så får du en rejäl huvudvärk testa ej snälla!! yaya, Ska försöka att inte misslyckas då aight! The_big_Vercetti: Sure thing dawg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 yaya, Ska försöka att inte misslyckas då aight! The_big_Vercetti: Sure thing dawg! Skojade ju gumman. Förresten hette jag the big Vercetti förut, inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Skojade ju gumman. Förresten hette jag the big Vercetti förut, inget annat. Åhmen gud va roligt dårå.. I get your point dude. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska till en kompis och ha jätte roligt med min lilla syster jag aldrig fick dricka måttligt och ha allmänt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts