The Dude Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Någon som har erfarenhet av Logitechs Z-5500 5.1-sytem? Jag funderar starkt på att köpa det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag kan få det på Dialekt för 3295. Jag ska använda det till projektor-hemmabio alltså i ett ganska stort rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Bara en sån sak som att det är Logitechs bästa 5.1-system betyder ju en del. Men nån sa att det är till för datorn, men det borde väl duga utmärkt till dvd:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ehh... nödvändigt att göra tre inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 Ehh... nödvändigt att göra tre inlägg? Ingen svarade ju? Han bumpade... Dude: Det där kan ju inget annat än vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Nu har jag bestämt mig, jag beställer Z-5500 i morgon. Om inte någon har nåt att invända. Iiik 3300 är mycket pengar Såhär ser den ut: Redigerad 10 januari, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 TTTTTTTtror jag läste någonstans att de här var de bästa som finns? " would have to say that Logitech's Z-5500 is, hands down, the best pair of speakers for really enjoying the explosions, snarls, scores, and shotgun blasts of today's PC games. However, a recent move has left me in an apartment surrounded by neighbors of somewhat advanced age." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts