wipslah Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ja ska f'' va ass packaad e det nu men en då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ja ska f'' va ass packaad e det nu men en då Hihi, är själv lite berusad efter en halv flaska skumpa (morsan och hennes snubbe har förlovat sig). Ser på ditt inlägg att du är lite väck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Heh, när det blir midnatt kommer jag antingen vara med min familj eller kompisar. SAMMA HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wipslah Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 hewwj nuu ddu eee jaa pskas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Visste alla här att Sverige har en av de högsta alkohol intagen för minderåriga? Ett plus är dock att vi har ett förhållandevis lågt knarkmissbruk. Bara äckliga små puckade Idioter håller på med knark/har testat knark/eller är med folk som knarkar. Om dina kompisar knarkar så kommer du börja med det också såvida du inte på något lyckat sätt tillrättavisar dom eller den personen. Även om du bara har testat knark så kommer din hjärna att PERMANENT vara skadad. Och i framtiden kommer du ha stora problem i arbetslivet och kanske även i det sociala livet. Så lyssna på mig den allvetande allvetaren. Knarka eller sup INTE!!!! PS. Detta har absolut inget med SA att göra men var tvungen att upplysa folk. amen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Supa bör man annars dör man. Knarket kan jag hålla med om. Men Aokohol ska förtäras minns en gång per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Supa bör man annars dör man. Knarket kan jag hålla med om. Men Aokohol ska förtäras minns en gång per år. Nyårsafton då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Visste alla här att Sverige har en av de högsta alkohol intagen för minderåriga? Ett plus är dock att vi har ett förhållandevis lågt knarkmissbruk. Bara äckliga små puckade Idioter håller på med knark/har testat knark/eller är med folk som knarkar. Om dina kompisar knarkar så kommer du börja med det också såvida du inte på något lyckat sätt tillrättavisar dom eller den personen. Även om du bara har testat knark så kommer din hjärna att PERMANENT vara skadad. Och i framtiden kommer du ha stora problem i arbetslivet och kanske även i det sociala livet. Så lyssna på mig den allvetande allvetaren. Knarka eller sup INTE!!!! PS. Detta har absolut inget med SA att göra men var tvungen att upplysa folk. amen! Satistik statistik... Vad har den lärt oss genom åren? Ingenting. Jag känner tre pers som knarkar, de har gjort de ett bra tag nu. Knarkar jag? Nej, det gör jag inte. Har aldrig ens testad. Av ett test är hjärnan INTE förstörd permanent, därimot finns det risk för det, beroende på knark. Dessa argument som du kommer med är absolut de sämsta, eftersom det är ju det alla mammor, sockärringar och lärare tjatar om hela tiden. De är utnötta och ingen tror på dem ändå. Bättre att ta skräckscenarion istället. Till exempel (detta är sant): En god vän hade knaprat E (Ecstasy) och hade det ganska trevligt ett tag. Men sen så gick han emot en gren och började tro att hans huvud var invaderat med spindelnät. Han sprang emot en fotbollsplan, väl därinne så försökte han komma ut men det hade uppstått stora såpbubblor vid varje utgång (hallisar såklart). Så där satt han, och alla som trädde igenom bubblorna blev monster. Så det var lönlöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ska terrorisera området med mina kompisar Alternativt smälla av sig fingrarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Visste alla här att Sverige har en av de högsta alkohol intagen för minderåriga? Ett plus är dock att vi har ett förhållandevis lågt knarkmissbruk. Bara äckliga små puckade Idioter håller på med knark/har testat knark/eller är med folk som knarkar. Om dina kompisar knarkar så kommer du börja med det också såvida du inte på något lyckat sätt tillrättavisar dom eller den personen. Även om du bara har testat knark så kommer din hjärna att PERMANENT vara skadad. Och i framtiden kommer du ha stora problem i arbetslivet och kanske även i det sociala livet. Så lyssna på mig den allvetande allvetaren. Knarka eller sup INTE!!!! PS. Detta har absolut inget med SA att göra men var tvungen att upplysa folk. amen! Jag håller med dig. Knark är skit. Alkohol också. Det förstör kroppen. Drick kaffe istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Kaffe e inte heller bra för kroppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Kaffe e inte heller bra för kroppen! Men det är bättre än knark och alkohol, det lovar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Förlåt för det jag skrev, men inte behöver man väll blå så förbannad eller. Ok jag mena ju såklart efter tolvslaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ska du spela SA på tolvslaget? om så spelade jag FF X föra året på tolvslaget är du sjuk?? förra tolvslaget var jag full som en gris på nyår ska man supa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag håller med dig. Knark är skit. Alkohol också. Det förstör kroppen. Drick kaffe istället. Håller med om knark men inte alkohol alkohol förstör kroppen...om man super skallen av sig varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts