Jump to content

SA på nyår

ZcruweN
 Share

Recommended Posts

Hur många här kommer inleda det nya året med SA?? jag kommer nog det iaf!

Tror det med :wub: Fick sa i torsdag är på andra ön nu :D SKa iaf skjut av mig händerna :P med raketer

edit: Tänkte inte efter att du menade på tolvslaget då skam an ju skjut som i h-e

Redigerad av vigebo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man lirar fan inte kl 00.00 på natten!! haha!

eller jo , om man inte har något liv. :wub:

Det går alldeles utmärkt. Har gjort det många, många gånger. Men nyårsafton. Det är väll ändå en av de få dagarna om året då man faktiskt kan träffa sina vänner och sin familj och faktiskt lägga sitt PS2 bakom sig.

Sheesh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öhm... nog för att jag har tröttnat på spelet och allt men... även om jag inte hade gjort det så skulle jag absolut inte spelat det på 12-slaget. Hur gammla är ni som tänker göra det egentligen? Man brukar ju umgås med vänner eller familjen. Eller som i mitt och många andras fall, alkohol+vänner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går alldeles utmärkt. Har gjort det många, många gånger. Men nyårsafton. Det är väll ändå en av de få dagarna om året då man faktiskt kan träffa sina vänner och sin familj och faktiskt lägga sitt PS2 bakom sig.

Sheesh.

Hahaha. Jisses, träffar du nästan aldrig din familj på 365 dagar?

Ta inte illa upp, tyckte det var en rolig kommentar.

Men helt ärligt, man har väl ett liv eller?

Själv är jag ingen nörd (Jag är väldigt slö,när det gäller att klara ut SA. Tror jag låtit bli att försöka få 100%, sen den 27 november. Jag lattjade istället. Nu ligger jag på 92%. Kommer aldrig orka fixa grejorna som kvarstår)

P.S Pleez, gör inte så stor sak av detta inlägget D.S :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor