Tigerr Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 är det bara jag.. eller är det inte så att flatout känns misstänksamt likt burnout? hm. jag är lite skeptisk. har du inte burnout 2 eller 3 så rekomenderar jag att du köper något av dem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Vad är ert rekord på höjdhopp? jag har hoppat 125 m på ett hopp och 360 meter sammanlagt på tre hopp... Shit, har bara hoppat 95 tror jag. Vad är hemligheten? Speciellt i längdhopp, där kommer jag inge långt alls.. Någon som kanske har ett litet tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Det äger att trimma och skinna om bilarna! gör det, så blir eran bil mer personlig ska visa kort på min blockhead senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Shit, har bara hoppat 95 tror jag. Vad är hemligheten? Speciellt i längdhopp, där kommer jag inge långt alls.. Någon som kanske har ett litet tips? Kör med Thrasher'n, få fullt på angle-mätaren, släpp knappen precis när bilen lämnar rampen, om inte tidigare... På längdhopp har jag bara hoppat 70 m på ett hopp, det är svårare än höjdhopp. Guardian: Hur packar man upp spelfilerna för att modda spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Skäk aot tiss oan! kolla hårs påvers grillen vart lite rullstol, men jag orkar inte fixa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Skäk aot tiss oan! kolla hårs påvers grillen vart lite rullstol, men jag orkar inte fixa Kuddent jo plis ansver maj kvestjon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Kuddent jo plis ansver maj kvestjon? Adda på MSN så skickar jag progs och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Adda på MSN så skickar jag progs och skit Jasså det var du som addade mig förut! Men du är inte online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vilken fil ska man ändra i om man vill trimma bilen? Har packat upp allting med bfsunpack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vilken fil ska man ändra i om man vill trimma bilen? Har packat upp allting med bfsunpack.... Gå in i data/equipmnt/custom. där är bilarnas motorer. öppna med anteckningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag har spelat demon..det var ganska roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Älskar att spela bowling på flatout! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts