kurrhtenn Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Tänkte höra om nån som lirat Flat Out kan säga vade han tycker om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Helt ok muskelbilsracing. Jag fastnade speciellt för stuntläget "High jump" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Helt ok muskelbilsracing. Jag fastnade speciellt för stuntläget "High jump" Är det värt att köpa alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Är det värt att köpa alltså? köpa och köpa.. hm..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 köpa och köpa.. hm..? det är så att jag måste köpa nått spel. Jag har nämligen fått ett presentkort. Annars skulle jag inte lägga ut pengar på att KÖPA ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det är helt klart spelvärt, men frågan är om det är köpvärt. Det är nämnligen lite kort. Men köp du det för ditt presentkort om du känner för det! Det är kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Tänkte höra om nån som lirat Flat Out kan säga vade han tycker om spelet? Såg kontroll en gång då var det om spelet flatout såg grymmt bra ut ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 flat out är roligt men tycker inte det håller så länge. finns säkert något spel som är mer värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Varför inte testa demot om du är osäker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Varför inte testa demot om du är osäker? Demot bevisar att spelet är kul, men inte fullversionens längd, elelr hur fort man tröttnar på det. Det kan därför vara bra att fråga personer som har spelat det för att få veta om det är värt pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 För mig funkade inte demot... Inte det att det muppade sej utan det startade inte.. Jag fick det från DVDGamer skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag har iaf spelat väldigt mycket Flatout. Väldigt bra singelplayerspel. Och det skulle vara förbaaaaaannat bra multiplayerspel, om bugbear ens hade orkat göra nåt vettigt utav det. Med andra ord, det suger i multiplayer. Det funkar inte ens att spela fler än två. Iaf inte för mig. Varken på internet eller på LAN. Dock så ska det inte ens funka på internet öht, vilket jag inte fattar varför dom inte la in. Sen kan man från början inte ens spela Destruction Derby i multi heller. Synd är det iaf, för om dom hade väntat en månad med att sälppa spelet hade dom hunnit göra världens bäst multiplayerspel. Nu blev det nästan bara ett spel i mängden. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska du skaffa de så ska du skaffa det till konsol om du har nån! Bonus spelen äger sönder storyn/championship. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ganska enformigt/tråkigt spel ska du skaffa det så ska du absolut skaffa det till PC! börjar komma endel roliga moddar, vad sägs om multiplayermod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Inte tråkigt, inte roligt, något mittemellan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ägande med ratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 skitskoj enligt min mening, hade velat få igång det på LAN också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ägande med ratt! Jaa, det är soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 nån som börjat modda spelet än? jag moddar som fan. min blockhead går "lite" för fort 870 hästisar under huven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vad är ert rekord på höjdhopp? jag har hoppat 125 m på ett hopp och 360 meter sammanlagt på tre hopp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts