kung_plingan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag fattar inte hur ja ska göra vid flygplatsen så att inte Mike dör.Kan någon ge tips/trix till mig.Försöker klara storyn idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kör längst ner på startbanan så e han där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kör längst ner på startbanan så e han där Nja, han är ju på olika ställen varje gång. Man ska ju följa en signal. En mätare visar ju hur nära man är. När den börjar växa vet du att du närmar dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mn när man kommer fram så börjar dom åka o skjuta mot mig ju.Vad ska ja göra då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Mn när man kommer fram så börjar dom åka o skjuta mot mig ju.Vad ska ja göra då då? Skjut tillbaka! MP5 rekommenderas. T-Bone skjuter också. Till slut stannar dom. Gå ut en bra bit från bilen och skjut ihjäl dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Skjut tillbaka! MP5 rekommenderas. T-Bone skjuter också. Till slut stannar dom. Gå ut en bra bit från bilen och skjut ihjäl dom. Mn nrä ja gjorde dt så sprängdes vanen och dt vart mission field Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 När du ska åka därifrån så kan du ta helikpotern som är längst ner i hörnet vid berget på flygplatsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts