Epson Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ska jag vänta tills gta San Anderas kommer ut på PC eller köpa det på PS2 är grafiken bra på ps2 Svara så fort som möjligt för att jag ska köpa det i morgon om det e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ska jag vänta tills gta San Anderas kommer ut på PC eller köpa det på PS2 är grafiken bra på ps2 Svara så fort som möjligt för att jag ska köpa det i morgon om det e bra Jag är nöjd iaf trodde grafiken skulle va usel men den är bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Visst, köp köp. Om du visste hur bra spelet är, så skulle du inte kunna vänta till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Med tanke på att du är medlem på ett GTA-forum så är att köpa det nog det enda rätta! gör det, NU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Epson Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag ska köpa det idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Ska jag vänta tills gta San Anderas kommer ut på PC eller köpa det på PS2 är grafiken bra på ps2 Svara så fort som möjligt för att jag ska köpa det i morgon om det e bra Grafiken blir ju _INTE_ mycket bättre till pc. Blir säkert som vc/3 till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts