Jump to content

Roligt?

wahema
 Share

Recommended Posts

Istället för att starta en ny tråd, så skriver jag här.

Jag söker inte efter ett spel som liknar Zelda. Jag söker helt enkelt efter ett roligt spel till PS2. Ska införskaffa nåt imorrn... SÅ när alla har gått och lagt sig på nyårsafton typ mitt i natten eller nåt, så kan man sitta uppe och spela... :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Istället för att starta en ny tråd, så skriver jag här.

Jag söker inte efter ett spel som liknar Zelda. Jag söker helt enkelt efter ett roligt spel till PS2. Ska införskaffa nåt imorrn... SÅ när alla har gått och lagt sig på nyårsafton typ mitt i natten eller nåt, så kan man sitta uppe och spela... (w00t)

Det bästa PS2 spel jag känner till är "Deus Ex" ;) Grafiken är dock ganska ful (tycker andra) men spelet är i första person och man är en "cybernetic" (robbot-människa) som jobbar åt nån hemlig militär organistaion och spelet går ut på att döda andra organisationer. Man kan också utrusta sig med nya "skills" och vapen som man får efterhand...

Musiken är den bästa jag någonsin hört. och spelet räcker mycket länge ^_^

spelet utspelar sig i några hyfsat stora städer som man blir transporterad av helikopter fram o tillbaks imellan när man har "klarat" städerna. Det betyder att man återvänder till ställen man varir på.

Grafik 5 :rolleyes:

Musik 10 :D

Spelbarhet 9 ^_^

Hållbarhet 10 :)

Betyg 10 :P

70_347155_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor