wahema Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Är det nån som vet något roligt spel till PS2 som liknar Zelda?? Det e fan d roligaste spelet som finns!! synd att d inte finns till PS2 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Grand Theft Auto: San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) hmmm...inte så jätte likt tycker jag... jag tycker det är mer skuta och döda i GTA : SA. Jag tycker att man måste tänka och klura mer i Zelda... Några andra spel?? Redigerad 29 december, 2004 av klamper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Grand Theft Auto: San Andreas. hahahaha! jag vet inget men jag kan fråga massa spelnördar jag känner. Redigerad 29 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 JAAAA!!!! fort...fortare...fortast!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ICO verkar va lite som Zelda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) ok tack!!! några flera?? läste om spelet.. de var bara dåliga saker dom skrev om!!! d värkade inte vara så bra Redigerad 30 december, 2004 av klamper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ok tack!!! några flera?? läste om spelet.. de var bara dåliga saker dom skrev om!!! d värkade inte vara så bra Dark Cloud 1 an har Zelda:OT grafik, och 2an har Zelda:WW grafik (a.k.a Cell shading) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Är inte Fable som Zelda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Är inte Fable som Zelda? Jo typ, men det är till Xbox. Han ville ha spel till PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Devil May Cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jo typ, men det är till Xbox. Han ville ha spel till PS2 ajjuste.. OfftopiC: Är Fable ett bra spel? Är det typ som diablo och så att man köper uppgraderingar typ som vapen och så?.. Går det på 2 spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ajjuste.. OfftopiC: Är Fable ett bra spel? Är det typ som diablo och så att man köper uppgraderingar typ som vapen och så?.. Går det på 2 spelare? Har inte spelat det, men jag har många powlare som tycker det är sk*tskoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Har inte spelat det, men jag har många powlare som tycker det är sk*tskoj ok.. skicka PM när du har fått reda på det e du snäll.. och nej jag orkar inte söka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Finns nog inget spel som kan likna The Legend of Zelda. Det är det som gör spelet så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Finns nog inget spel som kan likna The Legend of Zelda. Det är det som gör spelet så bra! Jo, Digimon 2004!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Dark Cloud 1 an har Zelda:OT grafik, och 2an har Zelda:WW grafik (a.k.a Cell shading) kan du ta om det... ja förstod inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Nja, det spel som liknar "Zelda" mest är nog "Devil May Cry 1" även om enda likheten är att man går runt till olika slott och dödar monster och bossar Annars är det helt olikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Istället för att starta en ny tråd, så skriver jag här. Jag söker inte efter ett spel som liknar Zelda. Jag söker helt enkelt efter ett roligt spel till PS2. Ska införskaffa nåt imorrn... SÅ när alla har gått och lagt sig på nyårsafton typ mitt i natten eller nåt, så kan man sitta uppe och spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Istället för att starta en ny tråd, så skriver jag här. Jag söker inte efter ett spel som liknar Zelda. Jag söker helt enkelt efter ett roligt spel till PS2. Ska införskaffa nåt imorrn... SÅ när alla har gått och lagt sig på nyårsafton typ mitt i natten eller nåt, så kan man sitta uppe och spela... Det bästa PS2 spel jag känner till är "Deus Ex" Grafiken är dock ganska ful (tycker andra) men spelet är i första person och man är en "cybernetic" (robbot-människa) som jobbar åt nån hemlig militär organistaion och spelet går ut på att döda andra organisationer. Man kan också utrusta sig med nya "skills" och vapen som man får efterhand... Musiken är den bästa jag någonsin hört. och spelet räcker mycket länge spelet utspelar sig i några hyfsat stora städer som man blir transporterad av helikopter fram o tillbaks imellan när man har "klarat" städerna. Det betyder att man återvänder till ställen man varir på. Grafik 5 Musik 10 Spelbarhet 9 Hållbarhet 10 Betyg 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts