wahema Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 e det nån som har eller hade ffx som klarade omega monstret??? va hände då?? hur fick man i huvud taget veta om den?? för jag letade bara lite överallt när ja fick luftskeppet!!! Tacksam för svar!!! (klarar d inte själv ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det hände inte ett smack. Man fick några skitsaker, sen var man framme vid ingången igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) :'( !!fel!! förlåt BANNA MIG EJ!! JAG ÄR OSKYLDIG :'( förlåt Redigerad 29 december, 2004 av klamper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Man får "Omega Weapon" har jag för mig... är dock inte säker efterssom det var ett tagsen jag klarade den. Förresten så kommer det två stycken, och det är av den andra du får den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jaha ... men hur hittade ni den???(grottan). för när man kom in blev de en film me lulu... så ja undrar om man skulle göra nått för å hitta den eller skulle man bara leta på kartan i luftskeppet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det hände inte ett smack. Man fick några skitsaker, sen var man framme vid ingången igen. plus en stor hög med xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts