Mr. V Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag har klarat ''Keep your friends close . . . Men Huntern finns varken hos Mercedes (hon bor väl vid golfbanan?) lr hos militärerna . . . Varför är den inte där . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S_T_C Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 du måste ju ta alla hidden packages har jag fattat det som .. för jag har "hunter" hos militärerna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 (redigerad) det står i melibasten(när du har klarat keep your frends colose) då ska helst ha på dig polis kläderna när du går in där och den står inte vid det gula h men vid muren längs in i basen efter tränings bannorna Redigerad 9 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 den finns väl där bara under vissa tider om jag inte har fel, precis som den på vercetti estate och hyman condow... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 den finns väl där bara under vissa tider om jag inte har fel, precis som den på vercetti estate och hyman condow... du har rätt i det men jag har inte sett den 1gång av 100 typ så men åk till första sen åk tillbaka till mili basen så står den oftas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Håll i benen ett tag, jag har 100 pkt men den kom fram vid Fort Baxter. Och förra filen med fusk som jag klarat storyn på var den där också. Om man klarar storyn och har 100 pkt finns det två där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 var får man poliskläderna ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 var får man poliskläderna ifrån??? polisstationen på första ön vid mellersta bron.. där kan du gå in i den... sen strax in till vänster finns ett omklädningsrum, skjut snuten som står där och ta uniformen där inne sen.. så är du snutarna (och militärernas) kompis sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 okej..tack..så om man börjar skjuta på folk me kläderna..får man ändå poliser efter s ejj?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tonzar Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 okej..tack..så om man börjar skjuta på folk me kläderna..får man ändå poliser efter sejj?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 okej..tack..så om man börjar skjuta på folk me kläderna..får man ändå poliser efter sejj?? Japp, jag tror faktiskt man blir efterlyst om man pepprar på oskyldiga människor även om man har polisdräkt i verkligheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 För mig står den alltid vid Mili-basen(efter keep your...)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 för mig står den också vid milibasen efter keep youre friends close Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts