Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag skulle vilja veta vilken (gratis) DVD-spelare till datorn som är den absolut bästa. Jag har Real Players, och det är mycket som strular med den. Ge mig gärna ert bidrag tillsammans med en länk. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 PowerDVD.. http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?t=2&s=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 För mig funkar Media Player Classic utmärkt Vet inte exakt var du kan ladda hem, men det finns på sourceforge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 För mig funkar Media Player Classic utmärkt Vet inte exakt var du kan ladda hem, men det finns på sourceforge. det är det bästa programmet för att kika på filmer på datorn... litet, enkelt och det tar alla format.. men PowerDVD är bättre om man ska se filmen på en TV via tv-out.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 det är det bästa programmet för att kika på filmer på datorn... litet, enkelt och det tar alla format.. men PowerDVD är bättre om man ska se filmen på en TV via tv-out.. Om man ska se via tv out, ja. Men det sa han inget om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 PowerDVD.. http://dcplusplus.sourceforge.net/index.php?t=2&s=1 Har det, rekommenderar det också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 PowerDVD är det endra rätta om du vill ha ett program som fungerar som en DVD.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 det är det bästa programmet för att kika på filmer på datorn... litet, enkelt och det tar alla format.. men PowerDVD är bättre om man ska se filmen på en TV via tv-out.. MPlayer är det bästa programmet för att spela upp filmer på datorn. Tar alla format, behöver aldrig tänka på codecs, litet, enkelt och snabbt. MPlayer är inte Windows Media Player som många verkar tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts