^MeTaNoLiC^ Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) NES:en längst ned på bilden verkar ha sett bättre dagar. Funkar den? har tyvärr nyligen slutat funka.. det är för övrigt mitt första NES haft det i 16-17 år lägg märke till hur gult det är.. jaja, inget håller för evigt.. det nintendot har varit igång i MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGA timmar... (skulle aldrig sno en port från ett fungerande NES) Redigerad 31 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 min kompis har en NES och han vill ha en XboX och han frågade sin morsa och farsa om han kunde få ett sånt. då svarade hans morsa och farsa "nej, du har ju ett TV spel redan, vad är det för fel på det? går det inte spela X-maskin spel på den?`du kan faktist inte få allt i världen!" sen vart dom sura på honom. jag kunde inte hålla mig för skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 guardian: Det var det snålaste jag hört! Nog för att alla inte har råd med att köpa det senaste hela tiden men NES släpptes ju för tusan 1986! En ny X-låda går på 1500:-. Kom igen! Skärpning föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts