Vice. Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) + att jag inte vet mycket om internet och var man kan annonser så många ser det!? ...Snälla banna inte mig, jag brukar sköta mig..... :'( :'( Jo jag har en fråga! Är det nån här som har Nintendo 8-bit spel eller konsoler de vill bli av med!? Är en spel fantast och vill bli lite nostalgisk! OM nån har, kan ni inte höra av er till mig så jag kan få köpa det av er!? Jag har letat över allt efter det, men det är ingen som har! Tack så mycket och en en gång: Ursäkta för detta övertramp som har nada med GTASA att göra.... (f*n vad sk*t jag kommer att få nu ) victor_conca@hotmail.com Redigerad 29 december, 2004 av vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Fint att du ber om ursäkt! Tyvärr har jag inte ett till salu, men jag har ett hemma. Här finns dock två stycken Nintendon! http://www.spelbutiken.se Banna eller varna inte killen, han verkar schysst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 lås iaf tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Men det är väl inte nödvändigt, de kan väl på sin höjd flytta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Ta det i Allmänt. *Flyttar tråden på ett vänligt sätt* EDIT Ibland hatar jag min hjärna. Borde kanske ha ändrat trådtiteln INNAN jag flyttade den. Redigerad 29 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 BLOCKET Där är de bara att söka ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 tradera.com ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Den där gråa lådan? Jag har en sån, kommer ihåg de gamla spelen man lirade på den... Minnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Supermario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Varför sälja NES:et? Jag ska spara mitt så länge så att jag kan sälja det för flera tusenlappar, moaha!!! Jag råder er alla att göra detsamma, no offense Vice24 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 själv sitter man och trycker på 3 basenheter, 5-6 handkontroller osv.. kommer ALDRIG att säljas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 mm jo säkert att du har 3st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 mm jo säkert att du har 3st Varför skulle det vara så omöjligt? Jag har säkert 2 iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) mm jo säkert att du har 3st återkommer med bildbevis.. edit: bildbevis har stulet en port till datorn om ni undrar.. gôtt som fan att spela med NES-kontroll i emulatorn och om någon vägrar tro på det oxå kan ni kolla här: http://metku.net/modgallery/detail.php?id=1497 för bilder osv.. Redigerad 30 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 vad för basenheter snackar ni om? själva uh... "hårdisken"? isåfall, sånna e väll inte svåra o få tag på... så han kan väll mycket väl ha 3 stycken.. själv har jag 2... nånstans =P... o typ lite över 100 spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Bör finnas en lag på att ingen får äga mer än ett NES. Har man fler än en så ska man sälja dom så andra kan ta del av denna konsol. Dom tillverkas inte längre, så det är inte mer än rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) hehe.. nänä, så här bör lagen lyda: Den som äger ett NES eller tillbehör till detsamma skall omedelbart skänka det till ^MeTaNoLiC^ jag ska ha ett av NES'en i bilen sen... mycket bättre än sony kakburk och allt vad det heter nu för tiden Redigerad 30 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 fan va hårt metanolic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 NES:en längst ned på bilden verkar ha sett bättre dagar. Funkar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cleansing Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 NES:en längst ned på bilden verkar ha sett bättre dagar. Funkar den? Den är fräsch (WTF snackar jag om? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts