luddee Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 haha, har tänkt på hans bild... har iof bara sett en bild på Heaton en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 haha, har tänkt på hans bild... har iof bara sett en bild på Heaton en gång... Tjá, med tanke på att hans fejs finns på bilder lite här och var på olika 'ligehemsidor' så är det ju inte så ovanligt att se honom på kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 och vart vill du komma med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det finns en tjej i en skola här i Alingsås (där jag bor) som heter Heaton i efternamn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Det finns en tjej i en skola här i Alingsås (där jag bor) som heter Heaton i efternamn Hennes farsa kanske tyckte HeatoN var så grym på CS, så han bytte efternamn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Hennes farsa kanske tyckte HeatoN var så grym på CS, så han bytte efternamn... Han tänker: (Oläsbartspråk) Nämen liksåm jag aer juh lika gryem som hettoN då b0rde mina barn bli pöppis i sköwlan om dom hewter hetton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Hm alltså finns det nått program så man kan ändra siktet på cs? det som är orginal är jobbigt:/ Redigerad 31 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hm alltså finns det nått program så man kan ändra siktet på cs? det som är orginal är jobbigt:/ vad mena du ändra siktet? storlek eller färg eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag är bäst på världen i CS, no kiddin'. Det tror jag säkert, Jag har sett dig på en server du stoppade blommor i dom ondas gevär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hm alltså finns det nått program så man kan ändra siktet på cs? det som är orginal är jobbigt:/ Om du menar det när man zoomar in med tex Bullpup så håller jag med, det är orange typ och man ser det inte ibland, för det smälter in så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Om du menar det när man zoomar in med tex Bullpup så håller jag med, det är orange typ och man ser det inte ibland, för det smälter in så. ändra till grönt och bocka av translucent så ska du se att siktet syns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Eller skriv cl_crosshair_color "255 255 255" så får du vitt sikte.. och det ska vara -""- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Herregud vad det är roligt att läsa allt som cs-fjortsiar skriver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Om du tycker det är tråkigt sluta läs för Guds skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Herregud vad det är roligt att läsa allt som cs-fjortsiar skriver! och du ska ha ett S till i slutet av ditt namn `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) ok hörni jag kände mig rätt dålig över denna cheat insident.. men här är faktiskt hur jag kör just nu! bilden med cheatet var gammal här är från 1.1.2005 Redigerad 1 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts