comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Fan asså, vad jag är bra! Haha jag vågar inte möta dig! Redigerad 30 december, 2004 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 P-C har inga skills för att han måste köra med ejmbåt jag har ALDRIG kört me aimbot.. det enda jag gjort är att köra WH.. och det var länge sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jag har ALDRIG kört me aimbot.. det enda jag gjort är att köra WH.. och det var länge sedan jaha och vad har du för radar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 jaha och vad har du för radar då? radarn gör ju inte aimbot.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag är bäst på världen i CS, no kiddin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 radarn gör ju inte aimbot.! nej men den räknas som esp och wallhack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 nej men den räknas som esp och wallhack Vet.. Men det lät som comfy trodde radarn gjorde aimbot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vet.. Men det lät som comfy trodde radarn gjorde aimbot.. haha nej det trodde jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Men alla måste erkänna att jag äger på CS... Kolla bara mina feta skills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag är bäst på världen i CS, no kiddin'. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kan man inte fixxa nån cs-turnering här på gtasajten? typ 2on2 turnering? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Men alla måste erkänna att jag äger på CS... Kolla bara mina feta skills! xstreem = Heaton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kan man inte fixxa nån cs-turnering här på gtasajten? typ 2on2 turnering? Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 kan man inte fixxa nån cs-turnering här på gtasajten? typ 2on2 turnering? Det skulle vart kul. UTAN PB!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) xstreem = Heaton? Lätt, men det är Grötis som är HeatoN men jag är minst lika bra...! Kanske inte skill men min brorsas kompis hade en liten konversation med HeatoN! Redigerad 30 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Älskar att äga mina polare. Tur att man inte känner någon bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 StellHell lirar mot Lok - Fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 StellHell lirar mot Lok - Fans Rockare kan inte lira cs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 är det grötmannen som är heatin!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 är det grötmannen som är heatin!!!!!!! Nope. Bara en look-a-like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts