luddee Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ladda upp era bilder på när ni lirar cs gärna när ni gjort nått ni e ... stolta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ladda upp era bilder på när ni lirar cs gärna när ni gjort nått ni e ... stolta över Det finns en CS-tråd. Senil eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Fel forum också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) *host * bäst i världen *host* Redigerad 31 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 *host * bäst i världen *host* det där kan ju lika gärna vara botar ni kört mot? lägg upp demos om nått... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) det där kan ju lika gärna vara botar ni kört mot? lägg upp demos om nått... ööhm.. jo jag är ju en såndär TÖNT som kör bottar... nej fan det var inte bottar.. det var fy_iceworld2k mot 5 pers och 2 afk men jag är bra! Redigerad 29 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 det där kan ju lika gärna vara botar ni kört mot? lägg upp demos om nått... vilket är det bästa programmet att spela in med? fraps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 vilket är det bästa programmet att spela in med? fraps? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Finns det inget bättre? jag får så låg FPS av fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) ööhm.. jo jag är ju en såndär TÖNT som kör bottar... nej fan det var inte bottar.. det var fy_iceworld2k mot 5 pers och 2 afk men jag är bra! orsaken tilla tt jag bara klipper ut är för att jag itne pallar formatera filerna HAHAHAH din jävla loser man ser klart o tydligt att du har hax.. du använder furious.. man ser radarn.. idiot.. han raderade bilderna.. här är den ena Redigerad 30 december, 2004 av Krax Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 vilket är det bästa programmet att spela in med? fraps? Demos?...skriv record (namn på demot) sen är de bara å zippa å lägga upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 HAHAHAH din jävla loser man ser klart o tydligt att du har hax.. du använder furious.. man ser radarn.. idiot.. Haha såg det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 HAHAHAH din jävla loser man ser klart o tydligt att du har hax.. du använder furious.. man ser radarn.. idiot.. haha jag la märke till det på direkten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 pc det där är inga "Skills" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 pc det där är inga "Skills" adda min msn.. och jag skickar demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Fan vilken nördig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 adda min msn.. och jag skickar demo P-C har inga skills för att han måste köra med ejmbåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Typiskt csspelare (Åtminstone vissa av dem.) att måsta skryta över sina färdigheter och status med mera. *EDIT* För övrigt finns det ett svenskt ord för "Skills" också bara så ni vet. Redigerad 30 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Men är ni smarta eller, man kan inte visa sina "skills" genom att visa hur många spelare man dödat på en och samma server, finns ju hur många faktorer som spelar in som helst, hur många som är afk, hur bra ert resp. motståndarnas lag är, vilken bana, etc. ska man mäta skills är det antingen att visa upp demos när man lirar eller att visa upp stats för flera servers (de flesta brukar ju ha /rank eller liknande tillgängligt. en bild på statistiken går ju att ändra hur lätt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Fan asså, vad jag är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts